| aADI a întrebat:

Ma numesc Adrian, am 17 ani abia impliniti si am o problema simpla/majora/obsinuita/rara chiar nu stiu. Problema ar fi ca sunt foarte singur desi am familie 2/3 prieteni tot singur ma simt, acum trec pe clasa a 12 simt ca viata mea nu are rost, nu am un vitor, nu stiu ce sa fac, practit is dezorientat complet, intr-un cuvant nu stiu ce vreau de la viata, suna trist dar asta este, am 17 ani si nu am sarutat o fata/ cand vreau sa fiu cu o fata, o chem in oras dar degeaba este imposibil sa nu stric totul, singurul lucru la care ma pricep este gaming, si ce-mi place foarte mult e creatie aurora 3d/photoshop am imaginatie dar degeaba sunt filologie profesorii buni au plecat in tari straine am ramas cu batranii astia tampiti, nici nu mai sunt asa sigur acum ca o sa iau bacul, sunt stresat de pe acum, ma tot gandesc unde o sa ajung? O sa termin a 12 si n-am facut nimic. Nu am o casa/ nu am un job / nu am o prietena / nu am prieteni / nu gasesc o facultate unde-mi place. Nu ma gandesc la sinucideri si la prostii de 2 lei ca nu-s chiar asa slab, dar eu tot timpul incerc sa gasesc 'Solutia' dar la situatia asta chiar nu stiu imi bat capul de pereti sa ma intreb cu ce-s eu de vina ca nu am o prietena? de ce sunt eu de vina ca lumea ma priveste diferit? de ce in clasa sunt luat la misto [ oricum nu le permit, dar nu-mi convine]. Sunt al treilea din clasa la invatatura, am haine de 5 ori mai scumpe decat au ei, am periferice ca ei nici n-au visat si nu m-am laudat cu nimic [ eu am lucrat pentru ele in vacanta de vara] si tot 'tarani' is mai sus ca mine? Dece? Imi vine sa-mi vand totul si sa plec din tara. Si din nou imi pun intrebare 'Ce am eu, de ce sunt asa ciudat? Cu ce am gresit? Sunt un baiat de treaba/ glumet si cand observ ca o fata de care-mi place umbla cu toti prostii imi vine sa-mi dau cu capul de pereti si din nou vine intrebarea 'Cu ce is eu de vina'? Nu stiu unde gresesc. Eu m-am gandit sa fiu mai dur de-acum inainte, ca vad daca te comporti fru