| ApolloCelSmecher a întrebat:

Salut, pentru început vreau sa spun că sunt un elev de 17 ani. Acum doi ani am prins drag de o fata cu 4 ani mai mică decât mine, și aceasta pasiune a ținut pana in ziua de azi, când ea are 13 ani. As fi interesat de parerile voastre despre aceasta situație, considerați ca este ok/normal? Credeți că am putea fi împreuna? Părinții mei sunt de acord, nu au nimic in potriva, și se cunosc cu părinții ei.

Răspuns Câştigător
| SpongeBoB1999 a răspuns:

Dragă elev de 17 ani, dacă sentimentele tale sunt așa de puternice încât au durat atâția ani, înseamnă că ești îndrăgostit... Și ca persoană îndrăgostită, ia și iubește... Dacă ceea ce simți e ca să o respecți, să ai încredere în ea și să o iubești, ești pe drumul cel bun. Dar la vârsta asta cu iubirea nu prea te joci, trebuie să iubești cu cap, încât sa ai răbdare cu ea, sa ii respecți deciziile și nu sa o ispitești sau sa o îndrumi spre lucruri greșite.
Pentru că tu ești mult mai mare ca ea și ea își dorește să vadă un băiat care să îi ofere siguranță, să apeleze la tine ori de câte ori are nevoie... Și ajut-o în așa fel încât să o aduci pe linia de plutire. Cam la 13 ani ai mulți fluturași în cap.
Dacă tu nu știi cum să abordezi unele lucruri poți vorbi cu părinții tăi care ai spus ca ar fi de acord cu ea. Sigur îți vor binele și ție și ei, garantat. Baftă în dragoste cu atenție

| ApolloCelSmecher explică (pentru SpongeBoB1999):

Îți mulțumesc mult că m-ai înțeles, este exact genul indrumare și sfat pe care doream să îl primesc. Voi face exact precum m-ai sfătuit și voi fi foarte atent. Tot binele din lume!

13 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ea inca este un copil.
Ma mir cum de sunt de acord parintii ei cu o asemenea relatie.

| ApolloCelSmecher explică (pentru darrio2007):

Se cunosc între ei, sunt prieteni buni

| Furnicuta000 a răspuns:

Nu e normal. Daca tu esti atras de un copil inseamna ca ai probleme. Lasa copilul ala in pace si gaseste-ti una de varsta ta