| afl2804 a întrebat:

Salut, sunt elev in clasa a 11-a in Iasi, si in prezent imi cantaresc decizia asupra facultatii pe care o voi urma. Nu am auzit vorbe de lauda despre facultatile de Informatica si de Matematica de la UAIC Iasi, asa ca imi puteti oferi informatii si pareri despre facultatile omoloage din Bucuresti?
Nu ma prea intereseaza daca-s grele, bune sa fie, chiar daca ma pot descurca cat de cat si singur mi se pare ca-mi va fi cu atat mai bine daca voi avea si sprijinul unor profesori buni si dedicati.
P. S. in afara de acestea mai consider si facultatea de Automatizari de la UTGA Iasi, despre care am auzit ca are profesori buni care respecta studentii si vor sa pastreze prestanta facultatii.
P. P. S. daca voi alege Matematica va fi in vederea unor studii de masterat si apoi a unei cariere in invatamant.

Răspuns Câştigător
| Mynameis93 a răspuns:

La Bucureşti, programul e destul de lejer.Peste tot e.Totuşi,depinde şi de tine.Sunt profi buni acolo.Totuşi,nu prea îți recomand Bucureştiul, ştii tu, aglomerație, oameni josnici în mare parte. Vorbesc din propria experiență.

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ințeleg că ești din Iași...
dacă vrei să faci carte, o faci oriunde, dacă vrei să chiulești, la fel

| afl2804 explică (pentru sierra1):

Cred ca nu mi-ai citit cum trebuie intrebarea. Vezi al doilea paragraf.

| sierra1 a răspuns (pentru afl2804):

Am citit cu mare atenție: nu te incântă Bucureștiul dar la Iași profii sunt ok.

așa că am zis; dacă vrei să faci carte, o faci oriunde dacă nu, nu. Locul nu contează indiferent că te faci prof, cosmonaut sau rămâi acasa

| Mynameis93 a răspuns:

Sinceră să fiu, o bună prietenă de a mea e la UVT în Timişoara, la FMI(facultatea de matematică şi informatică). Programul e destul de lejer, facultatea e foarte renumită. Cred că e cea mai potrivită.

| afl2804 explică (pentru Mynameis93):

Timisoara mi se pare mult prea departe de casa. Daca mi-ai putea spune ceva si despre Bucuresti ar fi minunat.