| vladus007 a întrebat:

Sunt student la facultatea de limbi straine dar din nefericire, nu am invatat nimic( este o limba grea pe care am luat-o de la 0 ) din cauza absentelor si a faptului ca nu sunt obisnuit sa invat. Deja sunt restant tot din aceasta cauza si nu stiu ce sa fac, avand in vedere ca toti ceilalti sunt mult inaintea mea iar acest lucru ma debusoleaza.
Am o mare problema cu trezitul dimineata iar influentele prietenilor ma distrag cu totul de la facultate. Ce-as putea sa fac sa recuperez deoarece imi doresc foarte tare chestia asta si nu vreau sa imi dezamagesc parintii. Ce-as putea sa fac mai ales ca am observat ca pentru ca invata este nevoie de cateva ore bune pe zi pentru a trece cu succes la toate materiile si sa raman cu ceva, insa necesita prea mult timp. Cum pot sa fac sa ma organizez in asa fel incat sa pot invata dar si sa am ceva timp liber? Multumesc!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Bondarel99 a răspuns:

Facultatea asta presupune foarte mult studiu, mers la cursuri, citit efectiv. Dacă nu îți place, ce rost are sa te chinui?
Mai întâi pune-ti întrebarea de ce te-ai dus tu acolo?
Vrei sa fii profesor? Atunci trage tare și vezi dacă merita, gândește-te ca nu e o meserie prea stralucita.
Vrei sa fii traducător? Ei bine, pentru asta nu ai nevoie de facultate. Și dacă ai terminat aceasta facultate și dacă nu ai niciun fel de studii superioare, tot va trebui sa dai acel examen de traducător.
Vrei sa înveți limba și atât? Orice limba se poate învata de unul singur, mai ales in vremurile noastre unde exista atâtea mijloace.
Dacă nu îți place partea de literatura, care e multa, care apropo nu te va ajuta la niciun loc de munca, atunci nu cred ca are rost sa te mai chinui.
Nu e vorba de părinți aici, ci de alegerile tale, e viața ta, nu a lor. Ești tânăr ce naiba, ai tot timpul din lume sa găsești ceva pe traiectoria ta.