| IonM11 a întrebat:

Salut, sunt un student la Informatica, Bacau.

Am probleme serioase cu engleza, am invatat-o doar 5 ani cand eram mic, adica la gimnaziu, dar am ca scop pana la sfarsitul studiilor sa o stiu la perfectie.

Nu ma intereseaza gramatica si alte chestii aparente, pe dansele le invat rapid, m-ar interesa mai mult sa-mi imbogatesc vocabularul.

As fi vrut sa gasesc o persoana interesanta, comunicabila, folosind ceva metode pentru a-mi imbogati vocabularul. As vrea sa ma intelegeti corect, nu ma intereseaza matrimoniale.

Locuiesc aproape de piata Sud. In schimb as putea sa va ajut cu orice altceva, in limita posibilitatilor. Rog seriozitate si v-as ruga mult sa-mi raspundeti cu sfaturi.

La cursuri de engleza m-au sfatuit mai multi sa ma duc atunci, cand voi ajunge sa inteleg macar engleza vorbita. Ceva inteleg eu dar nu as spune ca multe, sau poate ma subapreciez...

7 răspunsuri:
| StonemAlly a răspuns:

Eu iti recomand sa te uiti la filme/seriale cu subtitrarea in englezahappy Te ajuta mult. De asemenea si sa citesti o carte in engleza. Cand nu intelegi ceva->dictionar. Eu vorbesc engleza de la 4 ani dar in 5-8 am facut 0 engleza si fiind la clasa de engleza intensiv in liceu mi-a fost foarte greu. Asa am reusit sa dau Cambridge`ul pe advanced in clasa a 11-a.

| IonM11 explică (pentru StonemAlly):

Ms, pentru sfaturi, asta si incerc sa fac, dar pe net e mai greu sa gasesti filmene ce ma intereseaza subtitrate in engleza, chiar in general nu-s mare amator de filme, ce tine de carti, cred ca voi incerca. tu esti din bacau? ai putea sa-mi recomanzi niste cursuri sau niste profi de aici, desigur sa fie acceptabile si dupa plata si dupa rezultate.

| StonemAlly a răspuns:

Sunt din Bucuresti si nu stiu nici aici profesorihappy