| strip a întrebat:


nici nu stiu de unde sa incep
deci nu stiu ce s-a intamplat cu mine am inceput sa nu ma mai duc la scoala mai deloc(tin sa mentionez ca pe primul semestru nu am avut doar o absenta) si imi e frica sa le zic parintilor.
la scoala nu m-am mai duc fiindca colegii sunt foarte rai si profesori ne ameninta la fiecare ora ca ne lasa repetenti ca sau saturat (ii cred fiindca 15 colegi au ramas pe primul semestru la 3 materi) sincer imi este frica sa nu raman repetent...
ce sa fac?

2 răspunsuri:
| AlinKun a răspuns:

Sunele parintilor tai ca nu te adaptezi printre colegi si asta e motivul si zile sa vorbeasca si cu profesorii

| IngeraşVerde a răspuns:

Buna, du-te la scoala, invata!
Oricum daca ai absente se scad puncte la purtare, cate 1 punct pentru 10 absente.Ai grija, iti trebuie 7 ca sa treci anul! Avand in vedere ca daca ramai corijent la 3 materii ramai si repetent. Oricum daca nu mergi la scoala ramai in urma cu materia si daca un lucru nu-l intelegi nu vei putea sa faci un exercitiu. dau un exemplu:
Daca nu stii sa faci puteri cum vei stii sa faci acest calcul:?
10^4 + 32, 54=?
Deci sper sa intelegi unde vreau sa ajung. daca nu intelegi ceva. se duce totul! Si gandeste-te ca trebuie sa inveti fiindca in clasa a 8 a se da un test destul de decisiv.Gandeste-te ca trebuie sa-ti iasa media cel putin 4.5 la toate materiile pentru a trece anul. Tinete de carte fiindca este greu!
Explicale parintilor situatia si o vor intelege ei. dar e mai bine decat sa nu zici la nimeni, nu crezi? Pana la urma. ei ti-au dat nastere si nu cred ca ei ti-ar ascunde ceva cum faci tu in acest moment.Mai bine te duci, le explici. nu stii smug Poate iti baga si tie o *** pe la vreo profesoara/profesor. un cadou / o floare. o pregatire ceva, ce zici? Noapte buna!