| FeelFor a întrebat:

Salutare TPU,
Sunt student la facultatea de automatica si calculatoare, iar eu impreuna cu niste prieteni vrem sa ne concepem un proiect care sa constituie o aplicatie web sau pe mobile, sau un device fizic. M-a trasnit totusi ideea sa incerc sa intreb aici, deoarece am vrea sa facem ceva util nu doar din punctul nostru de vedere, ci ca sa ii ajutam si pe altii. Asa ca intreb si eu "publicul" cam ce si-ar dori. Orice idee elaborata cat mai clar este bine-venita, de asemenea o sa ofer funda celei mai utile idei.

3 răspunsuri:
| Ykuzo a răspuns:

Dacă tot a început să fie la modă, puteți face un proiect de "casă inteligentă", care, cu ajutorul unui dispozitiv mobil puteți face: deschiderea și închiderea ușii sau a porții de la intrare, aprinderea luminilor automat în funcție de oră sau de lumina zilei (folosind senzori de lumină), întrerupătoare inteligente, sonerie inteligentă de tip interfon (audio / video) care este controlată de dispozitivul mobil, sistem de reglare automată a temperaturii din cameră sau manul, cu ajutorul smarphone-ului.

| FeelFor explică (pentru Ykuzo):

E o idee foarte faina de proiect, dar e ceva mult mai complex decat ma asteptam laughing
Daca ai alte idei, esti bine-venit/a sa mi le prezinti

| Ykuzo a răspuns (pentru FeelFor):

Poți face doar o singură parte. Nu trebuie să le faci pe toate.

O idee ar fi: Stație meteo care să preia temperatura din interior și exterior, plus alte lucruri, după care să le afișeze pe o pagină Web.
O altă idee: Un sistem pentru închiderea și deschiderea unui seif. (Optional, contorizarea întroducerii de parole incorecte și afișarea pe o pagină web a acestui număr, poți face și un fișier de tip log care să preia și data și ora petrecerii evenimentelor - autentificare, parolă incorectă).