anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU.

Vreau sa va întreb ceva:

Anul trecut nu prea m-am înțeles cu un profesor..eu sunt clasa a12a acum. Faza e ca anul acesta acel profesor nu prea ma suporta și cam încearcă sa sară la mine.

El mi-a spus ceva ce mi-e nu mi-a convenit și evident ca i-am răspuns. Atunci a vrut sa ridice mana la mine.

Și pe lângă asta tot ne baga vrăjeli de alea ca era bine pe vremea lui..ca atunci avea voie sa ne bată.El are 47 sau 48 de ani..am uitat..pe acolo.

Inainte sa va spun chestia care ma interesează vreau sa știți ca nu-s mafiot sau bătăuș, șmecher sau altceva.


Vreau sa știu un lucru. Dacă sunt în liceu si un profesor vrea sa ma bata..ma pot apara? Adică sa ma apar prin legitima apărare.(Dacă se ajunge la mai rău o sa fiu nevoit sa dau și eu..pt ca nu las un om random sa dea în mine.)


Încă odată va spun..nu sunt ganxter, mafiot..interlop..adv ca niște colegi mi-au spus ca în caz de ceva o sa se bage pentru mine, dar eu nu vreau asta..eu vreau sa ma ocup singur sa nu se ajungă la politie..ca și-a luat bataie de la mai mulți. Eu vreau doar sa fie auto apărare.


Proful e de Engleza(nu are cum sa ma lase corijent pentru ca învăț bine și nu am cum sa iau nota sub 5 oricât de multa ura ar avea pe mine).


Dau funda la omul cu cel mai detaliat rsp..hai pa.

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu, nu poti lovi un profesor si nici el pe tine, dar indolenta si mitocania au repercursiuni mari asupra ta, chiar fatale, mai ales ca esti a 12-a si el poate cere scaderea notei la purtare, chiar daca la obiectul lui ai note de trecere.

Nu este permis sa raspunzi urat profesorilor, sa-i injuri sau lovesti, ca risti exmatricularea si atunci iti ratezi toata viata si cariera, fiindca nu mai intri in BAC.

Daca nu esti cocalar, smecher mafiot, interlop, tigan ori golan, atunci dovedeste ca esti un copil nromal si educat, vorbind cu respect fata de profesori.

| cezargabriel55 a răspuns (pentru Violleta2022):