anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU.

Vreau sa va întreb ceva:

Anul trecut nu prea m-am înțeles cu un profesor..eu sunt clasa a12a acum. Faza e ca anul acesta acel profesor nu prea ma suporta și cam încearcă sa sară la mine.

El mi-a spus ceva ce mi-e nu mi-a convenit și evident ca i-am răspuns. Atunci a vrut sa ridice mana la mine.

Și pe lângă asta tot ne baga vrăjeli de alea ca era bine pe vremea lui..ca atunci avea voie sa ne bată.El are 47 sau 48 de ani..am uitat..pe acolo.

Inainte sa va spun chestia care ma interesează vreau sa știți ca nu-s mafiot sau bătăuș, șmecher sau altceva.


Vreau sa știu un lucru. Dacă sunt în liceu si un profesor vrea sa ma bata..ma pot apara? Adică sa ma apar prin legitima apărare.(Dacă se ajunge la mai rău o sa fiu nevoit sa dau și eu..pt ca nu las un om random sa dea în mine.)


Încă odată va spun..nu sunt ganxter, mafiot..interlop..adv ca niște colegi mi-au spus ca în caz de ceva o sa se bage pentru mine, dar eu nu vreau asta..eu vreau sa ma ocup singur sa nu se ajungă la politie..ca și-a luat bataie de la mai mulți. Eu vreau doar sa fie auto apărare.


Proful e de Engleza(nu are cum sa ma lase corijent pentru ca învăț bine și nu am cum sa iau nota sub 5 oricât de multa ura ar avea pe mine).


Dau funda la omul cu cel mai detaliat rsp..hai pa.

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu, nu poti lovi un profesor si nici el pe tine, dar indolenta si mitocania au repercursiuni mari asupra ta, chiar fatale, mai ales ca esti a 12-a si el poate cere scaderea notei la purtare, chiar daca la obiectul lui ai note de trecere.

Nu este permis sa raspunzi urat profesorilor, sa-i injuri sau lovesti, ca risti exmatricularea si atunci iti ratezi toata viata si cariera, fiindca nu mai intri in BAC.

Daca nu esti cocalar, smecher mafiot, interlop, tigan ori golan, atunci dovedeste ca esti un copil nromal si educat, vorbind cu respect fata de profesori.

| cezargabriel55 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu se poate rezolva asa pentru ca după cum se pare nu putem face pace.

| Violleta2022 a răspuns (pentru cezargabriel55):

Ba se poate, ca nu ai alta solutie, decat sa taci si s ainveti sa-ti respecti profesorii, ca de atuitudinea ta depinde viitorul si terminarae ultimului an de clieu.
Nervii si frustrare care te domina, lasa-le acasa si cupleaza creierul inainte sa deschizi gurita!

| cezargabriel55 a răspuns (pentru Violleta2022):

NU AM CUM SA TAC.pot doar sa.l evit.dar nu merge de fiecare data..eu tac doar în fața părinților. si în bac o sa intru oricum deoarece pot sa trec. sunt de 10 la engleza și dacă se trezește sa ma asculte minim 5 tot iau pentru ca știu sa răspund la orice.

| Violleta2022 a răspuns (pentru cezargabriel55):

Cu un comportament rebel si violent poti sa fii exmatriculat.
Parintii pot fii chemati la liceu si li se vor explica ca de nu te educa si nu inveti sa te comporti, poti avea neplaceri.
Chiar vrei sa pierzi 1 an dintr-o prostie?

| dullcat a răspuns:

In realitate nu va indrazni nimeni sa sara pentru a te ajuta.Iar sa ripostezi ar fi o idee proasta.Mai bine rogi colegii sa fie pe faza si sa filmeze in astfel de momente, apoi arati la director/directoare.Totusi, eu nu cred ca se va ajunge chiar pana in acest punct.Da dovada de bun simt si va fi bine.Eu nu cred despre instinctul violent ca s-a activat dupa ce ai raspuns decent la ore.

| StoicAnalysis a răspuns:

Eu unul as zice sa mergi la director si sa rezolvi problema daca cu el nu se poate cade la pace. Asta daca chiar esti baiat la locul tau si nu ii dai motive pentru a te agresa. Incearca totusi cand mai incepi orele cu el, sa-l ignori atunci cand iti raspunde urat. Chiar si daca te deranjeaza foarte tare, ignora-l total si invata in felul tau pentru a trece clasa. Daca acesta vede ca-ti vezi de treaba si nu ii mai raspunzi la provocari, ori iti va cauta nod in papura sa te enerveze din adins ( fiind bulangiu total si chiar merita sa te duci la director sa-l reclami ), ori te va lasa intr-un final in pace.

| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Într-adevăr omul a prins sistemul vechi de învățământ unde " bătaia " atât în școli cat și în familie era " ruptă din rai", în ziua de azi acest lucru nu este " permis" și dacă este om cu capul pe umeri știe că își poate risca meseria, pentru că voi la clasă puteți face o cerere prin care să rugați schimbarea profesorului de la materia respectivă, dar aceste detalii se discută și cu dirigintele/ diriginta.
Încearcă la ora respectivului să fi cât se poate de liniștit:
- nu vorbești cu colegul/ colega
- nu deschizi telefonul
-nu ii răspunzi profesorului urât, etc.

| vlllaaddd a răspuns:

Bate-l boss dai in gura pe unde apuci, rupe-i maxilaru ca asa merita o jigodie ca acest om

| vlllaaddd a răspuns (pentru vlllaaddd):

Trebuie sa te comporți cu el exact cum se comporta si el cu tine, pai cine se crede incapabilul ala

| pufulescu0o a răspuns:

Poti sa il provoci de asa maniera incat sa sara la tine sa te bata, sau macar loveasca!
In momentul acela, cand te-a lovit chiar si cu o palma, el are probleme mari cu sefii lui, conducerea scolii adica, precum si cu Politia. Profesorii NU AU VOIE sa loveasca elevii.
Daca vrei sa faci asta cu cap, cearta-te puțin cu el de cateva ori la rand, astfel incat sa se simta provocat doar cand te vede. Dupa aceea ai sa vezi ca se enerveaza doar cand deschizi gura!
Cand il simti ca este asa, provoaca-l puțin, FARA INJURATURI, si cand sare sa te batã il ai la mana.