anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se merita sa fac facultate de medicina aici in RO?

7 răspunsuri:
| J0B0MAT a răspuns:

Da,se merită. Iar apoi poți să profesezi în altă țară dacă vrei.

| cristimihailov a răspuns:

Daca vrei sa practici in Romania, da. E ieftin.

Daca vrei sa practici in afara. E cu semnul intrebarii, in functie de capacitati (financiare, limba, etc).

| Porcusorul a răspuns:

Prima data trebuie sa inveti ca NU exista verbul "a merita". Intrebarea corecta este "merita sa faci medicina in Romania?". Pentru asemenea greseala ai sanse mari sa ai multe restante din primul an pe motiv de greseli ortografice sau sa nu-ti iei BAC-ul.

Referitor la intrebarea ta, da, merita sa faci medicina in tara devreme ce sunt zeci de mii de studenti din Franta, Africa, Germania si din alte tari care au ales universitatile noastre pentru a-si incepe o cariera in medicina.

| Porcusorul a răspuns (pentru Porcusorul):

Erata: Nu exista verbul "a SE merita". Stupid TPU imi corecteaza automat.

| Salontanul a răspuns (pentru Porcusorul):

Asa este! Am facut si eu o reclamatie cu "Se merita". Mi-au spus ca au reparat dar continui sa scriu cu litera mare ca tot corecteaza.

| liviu890 a răspuns:

Sigur ca da. E mai ieftin, o sa inveti in limba ta si cu siguranta o sa ai un loc de munca garantat. O sa zici acuma ca nu o sa iti convina salariul dupa ce o termini. Da asa e. O sa incepi cu salariu mic, dar dupa ce ajungi medic, o sa mai primesti si "atentii" si o sa traiesti OK... (sper)

| RoBByi96 a răspuns:

Am multi prieteni (in special fete) care sunt in Romania la medicina. Trebuie sa mentionez ca sunt capabili, dar programul facultatii este unul foarte dur. Isi regreta ziua in care au ales Medicina.