anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Simtiti ca profesorilor vostri le pasa de voi, ca niste parinti?happy

Răspuns Câştigător
| RamonaIonescu a răspuns:

Foarte rar asa profesori, dar da, cred ca dintre toti pe care ii cunosc, doar unuia ii pasa cu adevarat de noi si face cu placere ceea ce face... happy

5 răspunsuri:
| Anca95 a răspuns:

Am asemenea profesori care pe langa faptul ca ne sunt profesori ne sunt si prieteni, insa din pacate sunt putini pentru ca majoritatea vin la ore doar pentru a-si face meseria neascultandu-ne cand avem o problema ci pur si simplu nu le pasa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu.

| Eusicamatat a răspuns:

Da le pasa asa d mult ancat ne d-au cu cataloagele an cap si pe spinare laughing laughing laughing

| Andrushka6896 a răspuns:

Cind vine vorba de examene le pasa...adica care mai ii va da...

| elena54 a răspuns:

În conceptia mea personală, un profesor trebuie să ştie sa comunice cu elevii săi la şcoală,
dar şi în afara ei, să fie întelegător, să găsească metode de predare atractive, dar sa fie si ca un parinte.
In cele mai multe cazuri unii profesori nu tin la elevii sai(le dau teste neanuntate, le pun elevilor note mici indiferent ca le strica media ) sau unii tin la elevii de la care primesc bani, ciocolata, intr-un cuvant cadouri, dar mai sunt profesori intelegatori, buni,(recunosc mai rar gasim ) care tin la elevi. Funda?

Întrebări similare