anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev clasa a 8-a si am in clasa o fata care, nu stiu cum sa explic e ironic laughing. Cand vede ca fac ceva zice: O vlade ce faci acolo +cand colegul meu mai pleaca din banca ea profita de faptul ca sunt singur in banca si se aseaza si ea, si mereu cand ma uita la ea in ore radem amandoi laughing. imi puteti explica ma place sau nu?

16 răspunsuri:
| HBK a răspuns:

O oarecare atractie exista sigur intre voi doi.De ce nu incerci daca e adevarat si vezi ce iese. Poate o sa fie bine pentru amandoi.

SoftCristi
| SoftCristi a răspuns:

Sari pe ea si afli. happy

| juniper a răspuns:

Sigur te placewinking

| PurpleLadybug a răspuns:

Poate te place, sau poate pur si simplu se simte bine in prezenta ta. Mai bine fa'ti curaj si intreab'o. si ca sa nu pari penibil intreab'o ceva de genu': tuuu eu te plachappy. tu ma placi pe minesmug? daca raspunsul e doar negativ poti sustine oricand ca ai glumit, mai ales ca voi radeti mai tot timpul. daca nu te place, si vrea sa fiti doar prieteni, eu zic sa te imprietenesti cu ea. nu stii cate avantaje are faptul ca ai de partea ta pe cineva dintr'un sex diferitwinking
take carepeace sign
sa ne anunti cum s-a terminathappy

| gabryel a răspuns:

Sar putea sa te placa sau sa ii fii doar simpatic. Daca te intelegi asa de bine cu ia intreab-o sub forma de gluma daca te place si cantereste si tu raspunsul, si tragi o concluzie.

| UndercoverGirl_1581 a răspuns:

Poate ca da. poate ca nu, intreab-obig grin e posibil s t placawinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Este foarte posibil sa te placa, mai asteapta un pic si daca tot face aceste lucruri, cheam-o intr-un loc mai retras si intreab-o, ca altfel nu-ti va raspunde sincer ca va fi stanjenita de ceilalti. happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu cred ca se joaca mai mult.pentru ca asa sunt fetele.sau cine stie, intreab-o si vei afla.succeswinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică: