anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

sunt studenta, am 16 ani, lokuiesc in camin sunt cu prietenul meu de 1an si 3 luni.il iubesc, mai bine zis il iubeam, era prea gelos, mereu ma sufoka cu,, de ce vb cu acela? de ce te uitai la acela asa? de ce te-ai dus la acela in kamera,, mereu ma teriotiza cu aceste intrebari. odata m-am certa cu el ffff tare(tot di cauza geloziei lui) si m-am dus in kamera la alti baieti, eram cu prietena mea care acum un an se despartise cu prietenul ei, care era in aceasta kamera, baietii niau propus s privim un film am ramas cu prietena mea s privim filmul.am privit un film, dp am pus inca unul.toti adormise.eram treji numai eu cu prietenul prietenei mele Tudor.am vb cu el de la ora 2 de noapte pana la 5 dimniata ca la un moment dat sa ajungem s ne sarutam.si prietena mea a vazut, s-a dus si i-a spus totul prietenei mele, inainte ca s vb cu el si sa-i spun totul eu despre cele intamplate, a fost teribil, am doborat dintr-o singura lovitura 2 persoane, pe prietena mea si pe iubitul meu.am fost despartiti cu el pentru 1 saptamana, dp care mi-am cerut scuze, niam impakat, dar el nu ma iertat. dp care, dp 2 luni de cele intamplate a ajuns ca el sa se sarute cu alta, cum nu ma iertat el p mine asa si eu nu-i pot trada iertarea. dar nu mai stiu csf, sa fiu in kontinuare cu el? sai acord o sansa sau nu? va rog ajutati-ma, nu stiu ce sa fac, nu pot s uit totul ce a fost intre noi, ajutati-ma va rog, sunt disperata

8 răspunsuri:
| Loredana_4143 a răspuns:

Exact unde esti studenta la 16 ani?
:d

| AngieT a răspuns:

Asta intentionam sa intreb... ai 16 ani?

| revolver2010 a răspuns:

Acordai încă o șansa pentru ca el vrea doar sa se asigure ca nu te fura nimeni... vrea sa fi doar al lui

| consilierindragoste a răspuns: