Si mie mi s`a intamplat la fel. Iar cand m`am dusla doctorul de familie mi-a spus ca e doar o cadere de calciu...asa poate sa fie in cazultau sau e posibil sa ai nevoie de ochelari de vedereasa cum a decurs toata chestia asta la mine. Dar nu am purtat ochelarii doar 2 luni ca atata a fost nevoie si doar cand stateam la tv sau la pc.
Multa sanatate:*Si sper sa nu ai nevoie de ochelari!
Bună.
O carență de vitamine sau o tensiune mică, etc.
Mergi la medicul de familie!
Sănătate.
Pa, pa.
Poi nu sunt medic... dar cred ca esti indragostita
Chiar daca tu spui ca doar "Il placi" eu nu cred[si nici nu stiu ce vezi tu la el]Cred ca esti indragostita...
Sau poate...poate...gaby nu stiu nu spun exact dar cred ca il placi si pe Gaby, cred ca ar trebui sa te gandesti si sa iti pui ordine in ganduri.
Iti urez insanatosire gravdnica! Maria la' Olanda
Asa mi s-a intamplat si mie...Problema la mine a fost ca am avut o cadere de calciu foarte mare.La tine s-ar putea sa fie alt ceva dar ca sa fii sigura de ce ai mai bine te-ai duce la un medic de familie.
Diana sau ma rog @Sweet Angel ca sa ma intelegi eu doar il plac mult pe Petrica iar pe Gaby il simpatitez este o persoana care o admir foarte mult, si acum vb serios mi se intampla de mai mult timp si nu are nici o legatura ce bolboroserile tale
Mi se intampla exact la fel, mi se mai intampla si acum dar rare-ori. Faza e ca nu faci destula miscare. Stai pea mult la TV/PC si nu prea mananci probabil. Punete si manaca, iesi afara.
Buna! Faza e ca te ridici brusc din pat sau de unde stai jos si iti scade tensiunea. Si mie mi se intampla asta. Am fost la medic pentru ca eram ingrijorata si mi-a recomandat sa ma ridic mai usor. Deci tot acest lucru iti recomand si eu tie. Multa sanatate
Hey! si mie mi se intampla la fel chiar si pana in momentul de fata. E o cadere de calciu si la mine este si faptul ca sunt anemika!