| youaremyfavouritecolour a întrebat:

Vreau sa pun o intrebare doar celor care sunt elevi/eleve...ASTEPTATI SCOALA?

Răspuns Câştigător
| ana233 a răspuns:

La scoala ai colegi... Chiar daca inveti asa trebuie. Ma gandesc ca daca nu as mai merge la scoala, ce viitor voi avea? Eu acum cand voi incepe scoala de abia dupa 2-3 zile ma voi acomoda din nou. Da!

13 răspunsuri:
| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Sincera sa fiu, da!

| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Tu?happy

| sunetul a răspuns:

Da asctept cu nerapdare.
Teme.
Profesori nervosi.
Ore plictisitoare.
6 ORE PIERDUTE.

| sunetul a răspuns:

Da astept sa se darame.

http://asculta.x-o.ro

| MrsDraguttza a răspuns:

Pai eu nu o astept
Sa ma astepte ea pe mine

| CupcakkeCaffe a răspuns:

Poi nu as merge la scoala ca sa invat sau ceva de genu, as merge pentru ca mi-e dor de colegii mei si e mult mai plictisitor in vacanta decat la scoala macar te distrezi cu ei. Deci pentru colegi DA!

| palmaciu a răspuns:

La scoala merita sa mergi doar daca mori de plictiseala deci.........NU

| Becanee a răspuns:

Hmm.Nu chiarr.thinking

| BogdanelululTheGodfather a răspuns:

Cum sa nu astept 6/7 ore in care stau in fund si in care ascult vreun taran care nu stie vorbi romana corect.crying
Auzi : "bineAnteles (in scris)", "greve a profesorilor","El poa sa faca ce vre." sau "La cine vorbeste ii dau un pumn de zici ca l-o lovit locomotiva." laughing

| WhatMeanLove a răspuns:

Pentru invatat? Nu! Sunt inca cu mintea in prostiile vacantei..Pentru prietenii mei si pentru baiatul de care imi place? Raspunsul e cu siguranta da!

| Mariaaa234 a răspuns: