Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Ca sa castigi bani din blog trebuie sa ai neaparat firma?
As putea mina aur la fel cum unii mineaza bitcoin si alte monede crypto?
E adevărat ca undeva la 5% din români au în contul bancar peste 100.000 euro? Și dacă da, oare cum credeți ca au făcut banii astea? Muncind pe afara, furat, politicieni corupti?
Salutare! Am auzit, recent, de companiile SmartBill și Ciel România, care se ocupăm în mare parte, cu produse software- uri financiar- contabile și de gestiune. M- am uitat pe ambele site- uri...? (mai mult)
Buna ziua, știe cineva dacă poți face împrumut de la vreun IFN sau banca dacă ai pensie de urmaș de 2029 lei?
Pot sa depun si sa retrag bani de la superbet daca nu este contul meu? doresc sa depun bani in cont cash prin agentie, si sa retrag prin aceeasi metoda. Stiu ca in ambele situatii imi cere un buletin,...? (mai mult)
Buna ziua. am 20 de ani si in acest moment lucrez ca si developer pentru un studio pe platforma Roblox. As dori sa stiu ce impozit trebuie sa platesc pentru banii obtinuti. *(~857 de dolari pe luna) (nu...? (mai mult)
Salut.As dori sa accesez la anul Noua Casa si sa iau o garsoniera de 25.000- 40.000 de Euro si am vazut ca platesc rata 900- 1000 de lei pe luna cu avans 15%.Eu lucrez la Glovo pe un contract de 4 ore.Pot...? (mai mult)
Am de realizat un proiect cu numele,, Prețurile și evoluția prețurilor în România în condițiile existenței și manifestării concurenței ". Mă poate ajuta cineva?
Care este pretul mediu pentru a inchiria o firma de catering?
Bună seara, ce facultate îmi recomandați, că mi-ar folosi mai mult în viață: economie sau informatică?
Am facut un transfer bancar de la Raiffeisen la BT dar la introducerea datelor nu am scris numele corect al benificiarului. IBAN-ul este corect dar credeti ca plata se va efectua?