Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
La ce bancă pot face credit si sa nu platesc rata foarte mare, muncesc de o luna? Sa plătesc spre ex pentru 10.000 lei 300 lei pe luna pentru 3 ani
Buna TPU, mi s- a blocat cardul pentru ca am anulat in ultimul moment o suma ca sa ma feresc de o teapa.Suma respectiva mi- a intrat la sume blocate.Intrebarea este mai pot recupera suma aceasta, mai...? (mai mult)
Salut, stie cineva cum se face un contract bep20 token cu auto generare de recompense? Multumesc
Salutare, am o întrebare când dau pe binance și vreau să copiez adresa unui Coin îmi dă tot aceași adresa la fiecare Coin La mine e Shiba Vreau sa copiez adresa altui Coin și îmi dă tot adresa...? (mai mult)
Știe cineva cam cât ai putea câștiga aproximativ într-un an la Glovo full time / part time? ( Exceptând ciubucurile și taxele la stat )
Buna! sunt elev si mi- am facut card de elev la BT ca sa primesc bursa, dar cand am deschis contul stiam ca nu sunt comisioane pentru elevi. Din vara am observat ca din cand in cand imi mai dispar 2-...? (mai mult)
Cine e Administrator pe TPU?
Salut.Unde pot face un credit urgent in Germania de aproximativ 100.000 euro unde să îl aprobe ușor?
Salut, aveti idee ce platforma este mai buna de utilizat, clickfunnels sau builderall, adica pe care o recomandati?
Help.Ce sa fac daca am uitat codul pin al cardului? Ca sa fac altul, trebuie sa merg cu un părinte sau nu? Nu știu ce să fac
La ce banca va tineti banii? As vrea sa deschid un cont pentru a pastra banii acolo.
Hey,mă poate ajuta și pe mine cineva? Recent,mi-am făcut card la BRD pentru bursa, dar nu știu cum să îmi creez cont on line pentru a vedea când îmi intră banii ps(am 16 ani) dau funda
Bună! Sunt studenta la medicina si as vrea sa imi cumpar un apartament. Exista credite pentru studenti?
Buna am comandat și eu o comanda de pe notino și am plătit cu cardul online. Am anulat din motive personale și vreau sa știu când îmi intra banii in cont