Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Credeti ca pot avea mai multe joburi in același timp? Sunt o fire mai "instabila" sau mai bine zis"mutabila", ma plictisesc repede și ador sa fac mai multe lucruri in același timp, am 20 de ani, ...? (mai mult)
A auzit cineva de mobrog? Acele sondaje platite. Ati facut bani asa? In cat timp?
Buna, de mică m- am văzut mare și îmi știu capacitățile și valoarea fiindcă am dovedit cam cât pot și am observat ca uneori chiar n- am limite, in orice fac, ma adaptez, sunt sociabilă,...? (mai mult)
Unde este cel mai bine să lucrez ca și curier de mâncare în Timișoara? La Glovo, la Foodpanda, la Taz, la altceva? Vă rog să- mi specificați avantaje și dezavantaje în funcție de experiența...? (mai mult)
Cum se procedeaza in legatura cu ratele online la eMAG?
Ce parere aveti despre criptomoneda ravencoin (rvn)? Se invarte in jurul sumei de 0.11$. Credeti ca merita bagi bani in ea in ideea ca va creste?
Buna Tuturor! Am un card stundețesc ISIC-Visa de la BRD, Pot plăti cu el la magazine?
Bună! Am nevoie să caut un inginer de construcții, mai pe scurt o firmă de construcții (din Botoșani). Am căutat pe google dar nu am găsit nimic. Poate cineva să mă ajute?
Cum sa ajung un blogger de succes? Momentan vreau sa fac blogging de sănătate/nutriție.
Buna seara! Am un cont deschis in Irlanda, pot sa scot banii in România de la bancomat? Sau ce trebuie facut pentru a scoate banii de pe acel card?
Salut! Cine a comandat de pe Cewe fotocarte, imi puteti spune si mie va rog in cate zile v-a venit comanda?
Salut, aveți idee despre aplicația builderall, adică este de încredere?
Salut, are cineva idee de unde pot cumpara ciocalata paradise gen cu baxurile fara firma? La un pret ok ma refer pentru uz casnic nu ca sa fac bisnita.