Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 1 Martie 2025 sunt:
Bună! Sunt studenta la medicina si as vrea sa imi cumpar un apartament. Exista credite pentru studenti?
Buna am comandat și eu o comanda de pe notino și am plătit cu cardul online. Am anulat din motive personale și vreau sa știu când îmi intra banii in cont
Buna oameni buni! Ce carti (titlu sau autir) recomandati sa citesc, as dori sa deschid o mica afacere cu o prietena in domeniul industriei usoare si anume haine pentru copii. Inteleg ca trebuie sa cercetez...? (mai mult)
Care credeti ca sunt cele mai profitabile afaceri pe baza de fonduri nerambursabile? Daca detii un teren intravilan, de exemplu, ce poti investi pe suprafata lui ca sa iti aduca cat mai multi bani?
Salutare! Voi ce furnizor de energie aveti (gaz+ curent)? Incerc sa imi dau seama care e cel mai ok ca si pret si ma incurc in atatea detalii. Am incercat si acel comparator de pe site- ul ANRE, dar...? (mai mult)
Pot sa iau fonduri europene nerambrusabile pentru a imi deschide o afacere cu puicute outoare?
Am si eu o intrebare stupida, si vreau sa aud parerea voastra Daca cei mai bogati oameni ai lumii ar dona toti banii lor de exemplu oamenilor din Africa sau Asia, cred ca lumea nu ar mai fi in echilibru,...? (mai mult)
Este adevarat ca banca transilvania nu mai proceseaza tranzactiile cu cardul si ordinele de plata cu bani din sau catre platforme de tranzactionare cripto? Am auzit pe cineva care a vandut bitcoin pe binance...? (mai mult)
Pentru cei care au mai făcut tranzacții cu moneda Bitcoin! Când trimiteți cuiva bani, ei se trimit pe adresa contului BTC a respectivului, care e ori un șir lung de caractere, ori un cod QR. Întrebarea...? (mai mult)
La provident pentru a face un credit câta vechime in munca iti trebuie?