Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 4 Martie 2025 sunt:
Hey, sunt curios de ceva timp legat de o chestie, poate cineva de aici ar putea să mi- o explice: tot timpul am crezut că toate coletele care vin din altă țară, ajung la vama, dar azi coletul ...? (mai mult)
Ce idei de afaceri nastrusnice mai aveti si voi? Mie mi- a venit asta: cabine de vaccinare automate in zonele cele mai frecventate din Buc. Ceva de genul cabina foto combinata cu wc ecologic :)) Intri...? (mai mult)
Urmeaza sa primesc primul salariu si am un card de debit. Întrebarea mea este umatoarea. Pot lasa o parte de bani pe card? Gen sa imi scot cat imi trebuie si restul sa ramana pe card sa nu îi tin ...? (mai mult)
Salut, anul trecut mi-am comandat un card Revolut dar de cand am primit cardul, nu l-am folosit deloc, expira cardul chiar daca nu l-am folosit deloc?
Buna! O prietena mi- a trimis prin BT niste banuti, iar eu sunt la BRD(card de student). Ea i- a trimis sambata prin transfer urgent, insa nu stiu cum ajung cu adevarat deoarece suntem la banci diferite...? (mai mult)
Salut, pentru cunoscătorii de revolt, as vrea sa știu, dacă iau planul metal pentru a obține cardul pot renunța după prima luna și sa efectuez plăti în continuare cu acel card sau dacă planul...? (mai mult)
Bună TPU! Părinții mei lucrează de 15- 20 de ani la o firmă și sunt plătiți cu minim pe economie, cei care se angajează acum iau mai mult decât ei. Oricât s- ar plânge nu sunt luați în seamă....? (mai mult)
Daca imi fac un paysafe, are ceva daca nu il folosesc imediat? Adica pot sa-l tin cat timp vreau eu pana il folosesc?
Buna. Am aplicația bt pay în telefon. Si i- am trimis unui prieten 100 de lei dar el are cardul la brd, mie mi- a luat din cont banii și îmi scrie acolo ca în așteptare. Ce trebuie sa așteptăm? ...? (mai mult)