Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 22 Ianuarie 2025 sunt:
Bună TPU! Ați putea să-mi recomandați niște cursuri de unghii cu gel acreditate în SUA? MULȚUMESC!
Salut, funda! Ce trebuie sa stiu inainte sa investesc in crypto? Cum pot face profit din asta? Care este cel mai bun plan pentru a investi in crypto si a face un profit decent din asta?
Cum depun euro numerar la banca dupa o donatie de la parinti? Trebuie sa duc si contractul de donație de la notar? Multumesc unui răspuns cat mai tehnic
Buna TPU! Am 18 ani si caut un job online întrucât sunt încă elev, imi poate recomanda cineva niste joburi online? Multumesc anticipat!
Buna lume, Noi suntem https://cod- voucher.ro si incercam sa aflam cata lume stie ce este un site de money saving si mai mult de atat cata lume foloseste unul inainte de a face cumparaturi. Deci, ...? (mai mult)
Cat sunt dobânzile la ratele la Flanco?
Salut, cum as putea sa ma las de pacanele? Mi- am amanetat pana acum lantul de aur, calculatorul si am pierdut si banii pentru mare, nu am cu ce sa le scot inca am scoala si nu pot lucra. Vreau sa ma...? (mai mult)
Ce este aia "Green job"?
Astăzi am fost sa inchei o asigurare privata de sanatate la NN, dar persoana care încheie polița s- a purtat arogant si m- a interogat e normal? A interesat- o de unde fac rost de bani daca am salariul...? (mai mult)
Buna seara, am o problema, lucrez de 39 de zile și in contract scrie ca perioada de proba este de 60 de zile. Am fost sa cer demisia, mi- a fost refuzata și o spus sa vin după o săptămâna ca m-...? (mai mult)
La 14 ani ce as putea face sa câștig niste bani de buzunar? Online daca s-ar putea?
Salut TPU, am o intrebare mai ciudata legata de betano. Mi- am facut cont cam acu 1 luna sa zic asa si am rulat bani ..destui bani :)) ideea e ca sunt minor, contul e pe numele meu, as putea folosi...? (mai mult)