Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 22 Ianuarie 2025 sunt:
Se plătește paza la primărie pentru foncire/ impozit?
Poate sa imi explice careva va rog cum se platesc taxele si impozitele? Unde te duci sa faci asa ceva (Bucuresti) si ce e ala PFA? De asemenea, cum se completeaza declaratia unica cu venituri din activitati/afaceri...? (mai mult)
Hei! Dacă sun la Cec Bank (call center) să cer codul de activare pentru internet banking, o să primesc un plic sau o factură acasă, prin poștă?
Sunt elev la liceu si de mult am dorit sa am cardul propriu din motiv sa fie mult mai usor sa platesc, sa primesc bursa/alocatia pe card si in principiu sa imi pot gestiona banii mult mai usor, insa ...? (mai mult)
Salut TPU. De unde pot cumpara telefoane fake si ieftine in afara de wish?
Cum pot ajunge distribuitor la oriflame?
Vreau sa imi cumpar o casa de marcat la mana a doua, este posibil sa fac acest lucru? Cum se procedeaza defiscalizarea de pe fosta firma?
Salut, este cineva aici care face bani din grafica/arta? Imi doresc si eu sa pun lucrarile mele pe site-uri, dar as dori ceva care chiar a fost testat.
Salut! Ce reprezintă Anexa 1 de la bancă? Ideea este că vreau să mă mut în totalitate cu liniile personale de venit pe Revolut. La contul bancar normal, ca să se vireze salariul spre exemplu sau...? (mai mult)
Salutări! Vreau să știu dacă există aplicații sau site-uri din care poți face bani. Aștept răspunsuri la obiect, nici nu mă obosesc să citesc comentariile scrise la mișto!
Cati euro pe ora se plateste in medie la cules de capsuni in Italia si Spania?
Daca trimit cuiva o poza cu un bilet de pariuri care sa zicem ca o sa fie castigator, poate persoana aia sa faca ceva? Sa fure banii?
As dori orice informatie utilă despre serviciul de livrare Bringo, pentru cineva care vrea sa se apuce de livrari cu aceasta platformă si nu stie detaliile. Ar fi preferabil sa aud raspunsuri de la ...? (mai mult)