Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 4 Februarie 2025 sunt:
Sunt la liceu, la filologie și vreau pe viitor să am propria afacere. Ce facultate trebuie să fac? Ar trebui să mă mut pe un profil economic?
Hei! Am un cont de Instagram de 43 2 mii de urmăritori. Am auzit ca se poate face bani prin reclame dacă găsești firme care te plătesc pentru reclama sau giveaway. Cum ajung sa iau legătura cu acești...? (mai mult)
Dau funda! Cum pot face rost de bani online? Tin sa mentionez ca am 15 ani si sunt dispus sa fac orice insa nu stiu programare.M- am gandit sa investesc intr- un cont de dezvoltator google[25$]...? (mai mult)
ma gandeam sa lucrez ca si curier la glovo, a incercat cineva, se castiga decent? Cum este programul? Si este mai rapid gen pe bicicleta sau pe jos ca am mai vazut unii cum intrau in tramvai cu...? (mai mult)
Pe revolut, poți adauga banii doar cu alt card și de pe un cont bancar? Cum poți adauga banii prin Applepay?
Salutari! Vreau sa imi iau aplicatia MONESE si sa comand un card de la ei. Stiti cumva daca mai exista acele coduri promotionale pentru obtinerea unor sume de bani la deschiderea contului (10/15...? (mai mult)
Am 14 ani si vreau sa fac bani, help!
Step sistera mea mi-a furat 120 de lei, cum as putea sa o pedepsesc?
Salut, TPU! Mai am puțin si fac 18 ani. Aș vrea să dau de permis și sa imi achiziționez o masină. Mașina costă intre 5.000 € si 8.000 €. Problema este că nu am bani de această masină,...? (mai mult)
Salut. Tatăl meu a decedat de curând în urma unui cancer. La momentul morții el era în concediu medical, platit 100% și cu o zi înainte să moară i- a fost băgat avansul din salariu pe card....? (mai mult)
Am un card bancar facut in Germania (Postbank), l- am băgat în bancomat la transilvania si cand am vrut sa scot bani imi da o chitanță pe care scrie : "transaction not honored"de ce imi da chitanță...? (mai mult)
Ai 50 de bani. In ce-i poti investi ca sa castigi cel putin un ban in plus?