Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 4 Februarie 2025 sunt:
Imi poate explica cineva cum functioneaza Paysafeul? Stiu de unde pot lua bonul si ca trebuie sa il bag in aplicatie, dar nu stiu cum pot sa il bag dupa in aplicatie sau daca pot sa cumpar ...? (mai mult)
sunt programator de meserie si as vrea sa- mi deschid o firma, cam ce suma maxima mi- ar trebui, eu din cate am inteles cam 1.000 de lei este nevoie nu stiu daca este...? (mai mult)
Vreau să strâng bani pentru un computer și pe timp de vara as vrea sa lucrez undeva. Știți cumva unde pot lucra la 14 ani? Din cate am înțeles, chestia cu pliante sau campanii publicitare sunt ...? (mai mult)
Salutari! Vreau sa imi fac cont paypal, nu ma intereseaza cardul fizic, voi folosi contul doar pentru online, aliexpress, ebay etc. Nu vreau sa bag bani in cont, voi cauta ceva platforme online...? (mai mult)
Am nevoie de o informație urgență! Am acte de studii legalizate, apostilate si traduse în altă limbă, dar imi trebuie evaluarea (echipolenta) unde se poate face acesta si ce pret ar cuprinde?...? (mai mult)
La un transfer de bani prin western union de 5000 lei ce comision iti iau cei de la Banca Taransilvania? Multumesc.
Pot scoate banii din Paypal pe un card BCR pentru adolescenti(VISA Electron)?
Caut loc de muncă necalificat in fabrică cu carte de muncă, cazare și transport, știe cineva ceva de genul ăsta și un număr de tel de-acolo?
Stie cineva unde as putea sa ma angajez de la 15 ani in Iasi?
Va salut pe toti. Are cineva idee cat ma costa sa fac un contract de cumparare a unui apartament nou in valoare de 46.500 Euro cash? Multumesc!
Daca depun banii intr-un cont de economii banca imi da un % din ei pe an? Daca da cam cat? AM card de student la BCR.
Am 14 ani si ca tot a venit vara, ca orice copil, imi doresc sa am mai multi bani de buzunar. Locuiesc in Iasi, nu stau la stat. Stau la aproximativ 2km de centrul orasului, deci foarte aproape...? (mai mult)