Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 5 Februarie 2025 sunt:
Cum pot face bani de acasa pe net? Evident, nu vreau sa ma imbogatesc, m- as multumi daca as face 50 de lei pe zi. Imi puteti recomanda ceva? Multumesc anticipat. *cei care o sa zica videochat sau pariuri...? (mai mult)
as vrea să știu dacă la bijutier poți vinde metale prețioase (paladiu,platina, aur etc)?
Daca vreau sa castig de ex o suma de 20, 30 mil. la pariuri sportive cat trebuie sa fie cota daca bag 4, 5 meciuri?
De ce condiții trebuie sa dispui pentru a putea face un împrumut bancar?
Ce este paysafe? Mi-a cerut unul sa cumpar geva de genu si sa îi dau codul.Este vorba de pariuri sportive adica unu zice pe Facebook ca iti garanteaza castig la pariuri sportive...
As dori sa stiu de ce este nevoie pentru a primi alocatia din Germania pe un card personal din Romania, ca de exemplu pe un card euro BT, avand in vedere ca sunt student? Multumesc...? (mai mult)
Cine si-a facut pensia privata?
Pentru un credit imobiliar pe 20 sau 30 de ani, girantul este obligatoriu sau se poate fata?
va rog dati-mi câteva exemple de site-uri pe care poți vinde metale prețioase (paladiu, platina, aur etc)?
Ce parere aveti despre astia care fac bilete la pariuri sportive, is tepari?
Stie careva ce banca pentru un credit are cea mai mica rata de dobanda?
Buna, am o întrebare pentru cei din Timișoara, am auzit de o firma ce se ocupa de booking back office, știu doar ca firma începe cu litera C. Dacă are cineva mai multe detalii va rog sa îmi răspundeți,...? (mai mult)
as dori sa știu unde se vând la preț negociabil platina, paladiul, metalele prețioase în general? La amenet după o perioadă trebuie sa dai banii inapoi și nu vreau. Alte locuri va rog ...? (mai mult)
Salut, stie cineva un site in care poti face bani, o aplicatie ceva sau vreun sfat in legatura cu venituri suplimentare? Orice legat de investiti ceva? Multumesc