Ce salariu are un curier care lucreaza la Fan curier?
Daca fac scoala de politie din Campina pot sa ma duc sa lucrez ca politist in Bucuresti?
Unde se fac înscrierile pentru Start-up nation 2020?
Ce site-uri pot sa folosesc pentru a face tranzactii cu bani online?
As dori sa stiu daca exista vreun site sau o platforma de schimb, in sensul in care colaborez cu o persoana si am hotarat ca ii fac un proiect contra cost. Ideea este ca nu am incredere ca daca...? (mai mult)
As vrea sa- mi deschid propria afacere si sa accesez fonduri europene. M- ar interesa sa stiu daca cineva s- a aflat in acesta situatie, cat de greu a fost, care au fost pasii si cat de...? (mai mult)
Hai salut. Deci am castigat niste skinuri pe CS:GO in valoare de 2.459 Euro. Acum, skinurile astea le voi vinde in asa fel incat banii sa- mi intre pe card. Acum intrebarea este, ce sa fac ca din banii...? (mai mult)
Vi s- ar întâmplat cumva sa nu va meargă înregistrarea la Revolut? Încerc de câteva ore sa îmi fac cont și nu funcționează. Prima data nu primeam codul prin SMS pentru confirmare, iar apoi nici...? (mai mult)
Salut, colegi. Am si eu o curiozitate. Pot sa am 2 conturi deschise la banca Unicredit?
Care este diferența dintre "salariu complet" și "salariu brut"?
Am si eu o întrebare. Dacă ar fi să ai 10 mii de euro și să- i investești într- o fermă de bitcoin bagi 10 mii în riguri și scoți 10 mii pe an și după să reinvestesti banii și...? (mai mult)
Am o întrebare, merge sa-mi trimită bani pe card o persoana din USA? Pentru ca o colega de a mea mi-a spus ca ea nu a reușit sa primesca bani pe care din Anglia
Cineva trebuie sa îmi transfere o suma de bani de pe contul lui paysafe card pe contul meu paysafe card, cum poate sa facă?
O persoana cu dizabilitati se poate angaja la o agenție de pariuri? Si daca poate lucra pe tura?
Stie cineva, pot trimite bani din Anglia prin western union direct intr-un cont bancar? Multumesc