Cei mai activi useri din categoria Afaceri & Financiar pe 6 Februarie 2025 sunt:
Cum imi pot deschide un magazin online fara costuri si fara a-ti trebui o firma?
Este o problema un pic mai complicata, tatal meu a decedat acum 6 ani, el avea un imprumut de nevoi personale de 15000 lei. Dupa ce a decedat mama mea a mai continuat sa plateasca inca vreo...? (mai mult)
Bună TPU! Înainte de toate, rog seriozitate maximă, iar cei care au chef de glume, să facă bine să nu- mi răspundă. Am și eu rugămintea ca, dacă e vreo persoană de aici ce și a înființat...? (mai mult)
Unde aș putea găsi ceva de muncă part time, la 16 ani? Chiar am nevoie de niște bani și aș vrea să găsesc ceva. Niște idei? (Sunt din Vălenii de Munte)
Am si eu o mica nelamurire..sunt eleva in clasa a 11- a la profil economic. Dupa vacanta de iarna intru in practica la un agent economic, unde mai exact? Orice magazin, restaurant sau ce? In ce...? (mai mult)
Imi poate spune cineva va rog frumos daca stie cat costa o promovare a unei postari pe Instagram si cu ce se poate face aceasta plata? M- as uita eu sa vad, dar pentru ca inca nu am nimic...? (mai mult)
Cum sa scot bani de bursa de la un bancomat pe card, ce trebuie sa fac?
A vandut cineva carti la anticariat? Ce suma a primit pentru cartile date?
Ce bănci accepta sa fac imprumut cu salariul de 300 de lei net Lunar? Am 300 de lei lunar pentru ca sunt angajat ca rezervist voluntar la Armata! Sau daca nu acorda imprumut, pot sa fiu garantor...? (mai mult)
Bună, am și eu o întrebare, ma pricep foarte bine în domeniul IT dacă pot sa zic asa, gen mententata sper sa se înțeleagă și am pus un post pe Facebook cum ca repar calculatoare cu reinstalare...? (mai mult)
unde pot schimba si eu monede (Din euro in lei) Craiova?
Salut,stie cineva de o tocilarie in Arad de ascuțit cutite de la masini de tuns?
De câte ori pe an este Black Friday?