| AndrewR a întrebat:

A mai avut cineva probleme la Bcr?
Mi-am alimentat propriul card la un ghiseu din cadrul unei sucursale, iar banii nu s-au transferat in cont.
Aveti idee cat trebuie sa astept pentru investigare?
Am chitanta.

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Banii trebuiau sa intre in cont instantaneu, odata ce operatia a fost facut acolo, la ei.
Mergi cu chitanta si buletinul acolo si vezi in ce cont s-au depus banii, mai mult ca sigur ca functionara bancara a depus banii (din greseala) in contul altcuiva.
Se pot face verificari usoare, cu toate trazactiile din ziua respectiva, sa se vada unde s-au depus banii.
Cere o audienta la un director, daca fetele de la ghiseu nu se descurca sau nu vor sa te rezolve pe loc, pentru ca nu-i admisibil sa-ti fii luat banii cuiva si sa nu-i depuna in contul tau bancar.
Este greseala lor si daca nu o repara cat esti acolo, spune-le ca mergi la Protectia Consumatorului si-i reclami.
Nu uita sa-ti faci copie la chitanta aia, in caz ca ti-o opresc cei de la banca!

| romeo78 a răspuns:

Vi s-a dat o hârtie pentru depunerea numerarului. Verificați dacă numărul contului e scris corect, titularul și celelalte date. Indiferent de ce scrie acolo sunați la numărul gratuit al băncii și raportați problema. Normal fiind depunere interbancară cu bunăvoință 30 de minute, căci totul e pe calculator, nu cu registre, fax ca înainte!

| AndrewR explică:

Am rezolvat! Mi-au virat banii in cont.