| sweetys a întrebat:

Am asigurare de viata la Axa, am citit ca a fost preluata de bcr. In mod normal primeam factura de plata prin posta. In octombrie-noiembrie era data scadenta de plata. Anul asta nu am primit nimic, nu telefon, nu mesaj, nu factura. Am fost azi la bcr si am intrebat daca pot sa platesc chiar daca nu am factura, mi-a spus ca trebuie sa am contul de depunere. Pe factura veche este un singur cont care este la brd, dar la brd nu se mai poate face plata. Nu ar fi normal ca daca a fost cumparat/preluat de bcr, sa aiba ei contul? Si cum as putea sa fac rost de factura? Adica intru la ei pe site dar nu gasesc nimic relevant. Unde sa trimit un mail sau ce sa cuprinda mailul? Ajutor!

2 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Si de ce nu suni la ei?
Tel.: 021.207.99.99 Cei de la ghisee nu prea stiu multe.

Bula
| Bula a răspuns:

Depune o adresa scrisa la BCR si intreaba-le procedura.
Va trebui sa-ti raspunda in scris, in termen legal: de ce nu ai fost anuntat ca beneficiar.
Pasii urmatori le vei putea face dupa ce primesti raspunsul scris.

P.s.
Nu te lasa dus cu zaharelul pe motivca "ai intarziat cu plata" (sau alte povesti) si contractul a devenit nul din acest motiv!
Daca nu gasesti rezolvare, apeleaza la autoritatea de garantare ale institutiilor financiare si la Protectia Consumatorului, deodata.