Tu esti de vina ca nu ai verificat cardul la bancomat si vedeai daca ai sau nu bani pe el, acum degeaba faci 100 de reclamatii, poate intr-adevar nu aveai bani pe card de aceea nici nu ai putut plătii, normal cand mergi in magazine sa ai bani la tine ca se intimplă de multe ori sa nu mearga plata cu cardul.
De fapt am verificat prin mobile banking inainte sa plec si aveam banii atunci. Am spus de la inceput ca aveam bani inainte!
Scoate de la banca un extras de cont pe care sa se vada acea operatiune si mergi sa le arati celor din magazin! Problema se poate rezolva pe cale amiabila. Poate fi o defectiune de la ei, nu neaparat o rea intentie.
Probleme tehnice. Acum sunt mai rare dar acum 10 ani erau destul de frecvente. La orice tranzactie esuata la POS trebuie sa iei bonuletul respectiv apoi sa iti verifici soldul contului/tranzactiile prin mobile banking sau internet banking. Daca apare suma respectiva ca blocata sau tranzactie catre comerciantul respectiv contactezi banca, le furnizezi poze/scanuri/copii dupa bonuletul/bonuletele respective si se rezolva la sigur. Poate dura cateva zile in unele cazuri dar cu siguranta iti primesti banii inapoi.
E clar ca aia de la Mega isi bat joc de tine. Stiau ca vii si au bagat un mesaj de eroare la aparat fix cand ai ajuns tu cu cumparaturile la casa. Plus ca si colegul doamnei e implicat, sigur a facut el o smecherie ca sa iti arate "fonduri insuficiente".
Probabil se plictiseau pe acolo si s-au gandit sa isi caute de lucru carandu-ti tie cumparaturile inapoi la raft.
In niciun caz sa nu suni la banca, ei nu trebuie sa stie despre asta.
lilskies întreabă:
29clarabianca întreabă: