| Denisaparascan06 a întrebat:

Am comandat 2 scaune de pe eMAG, firma hroveform, și un dintre ele intra în promoția crazy season, având o reducere de 50 lei, ieri m-a sunat curierul ca are o comanda de 1028, deși totalul comenzii cu reducere era de 978, adică fix 50 lei,problema este ca la statusul comenzii nu e actualizat apare ca produsele sunt doar plasate,nu am rezolvat mare lucru prin operator ieri, azi fiind Crăciunul nu am ce rezolva, am amânat comanda pentru vineri în caz ca se rezolva problema, ati pățit sa nu se aplice reducerea?

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Nu, pentru că mereu achit online.

| JulioGrant a răspuns:

I understand your frustration with the eMAG order and the unexpected charge. It seems like a classic oversight, similar to driving through obstacles in Moto X3M—sometimes you hit a bump. Try reaching out to customer support again, especially after the holidays, to clarify the promo. https://motox3mfree.io/