| Anonim12t a întrebat:

Am luat atestatul pentru uber /bolt, intentionez sa inchiriez un logan, ce imi recomandati să ma bag ca pfa sau la o flotă parteneră? ce e mai rentabil

Răspuns Câştigător
| Anonimul151 a răspuns:

Da. Dacă vrei să faci Bolt, da trebuie sa te bagi într o flotă parteneră, și tu trebuie sa ai PFA. Dacă nu, cred ca poți colabora direct cu Bolt fără flota "intermediara". Dar la început, poți încerca prin flotă partenera. Mai ales că vrei să și închiriezi o mașină. Uita-te pe site ul Bolt, la flotele verificate, sigure ( flotele recomandate ) din orașul tau, și vezi dacă acestea închiriază mașini. Nu trebuie neapărat sa închiriezi Logan... Cum spuneam, interesează-te, la flotele din orașul tău, ce mașini au și la ce prețuri închiriază...
O sa iți las link-ul. Iar acolo îți arată toate flotele din toate Orașele în care exista Bolt, numărul de telefon al acestora, e-mail și dacă închiriază sau nu mașini.

Uite link-ul, în caz că nu te ai uitat deja.

https://bolt.eu/ro-ro/support/articles/360006986599/

Sper ca te am ajutat!

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ce amuzant e @relian asta. Are impresia ca in toata lumea faci lucruri asa faca nicio autorizatie ca in SUA.

suntserios
| suntserios a răspuns:

La ca de mult au crescut taxele pe la pfa uri s-ar putea sa nu mai fie o solutie.

| relian a răspuns:

Atestat pentru Uber? Flota, da cei frate acolo e ocean, cei ala atestat si de ce trebuie atestat?
Aici sa faci Uber, ma refer in state, doar suni la ei, spui ca vrei sa faci si tu un ban, te intreaba ce masina ai, trebuie sa ai masina sa corespunda cerintelor lor, nu orice masina, ma refer ca ani, sa nu fie de aia fier vechi, dar nu te controleaza nimeni, doar te verifica aia, nu te vezi cu absolut nimeni, nici nu cred sa aiba o locatie, totu e la telefon, dai datele ce le cer aia, iti zic esti ok, aia e tot, pui un app deal lor in telefon si ala te anunta ce clienti sunt prin zona ta, te duci daca vrei, daca nu nu.

La voi vad atesteate laughing ces rahaturile alea, adica ce atestat si de ce? Si despre ce flota este vorba, de vapoare sau ce anume?
Aici faci Uber cu masina personala, nu exista alte masini.

Rentabil, este sa ai o masina care sa consume f putin, doar asa faci bani, altfel mai putin.
Bine la voi in orasele alea prapadite si f mici, merge orice masina, ca nu mergi zeci de km pana la o locatie, asa cum e pe aici.

| andrey69 a răspuns (pentru relian):

Pai si dc nu suni si la o companie de zbor si ii zici sa iti dea un avion sa il pilotezi tu ca? dc sa faci vre o scoala, atesta sau?
Nu este logic ca pentru orice job este normal sa lucrezi dupa regulile lor?

| relian a răspuns (pentru andrey69):

Si eu am spus altceva? Am spus ca lucri pentru aia, ca trebuie sa ai masina ta personala, ca trebuie ca masina sa indeplineasca anumite conditii, aia e tot.

In rest tot apps de la ei instalezi in telefon, tot ei te anunta cand is clienti.
Dar pentru ce sa iti trebuiasca atestat ce spui, nu vad, Nici macar nu stiu cei ala atestat.
La o companie de zbor zbori cu avionul altuia, nu-i ala avionul tau. Iara Uber normal am si spus dai informatiile ce ti le cer aia la telefon, pe aici totu se face la telefon nu te vezi cu absolut nimeni fata in fata, nu ai unde, nu au birouri nu au nimic.

Deci iti cer aia informatiile, permis, masina, odata ce are informatiile astea, aia au acces sa afle despre tine, vad daca ai amenzi, daca ai facut belele si etc, vede ce masina ai, nu trebuie sa vina careva sa te vada fata in fata.

Deci nu semnezi nimic, odata ce aia te veririca si spune ca esti in regula, esti deja acceptat in clubul lor, dai sa sune laughing faci milioane.

Atestate si cacaturi, nici macar nu stiu ces alea.Aici in state nu-s decat 2 permise mari si late pentru condus masini, profesionisti si amatori, cum ar veni acolo in RO.
Odata ce ai permis de profesionist, deci ala cand dai si ai trecut examenul, aia e tot, cu ala conduci orice masina, cu orice remorca, absolut orice masina.
Nu e ca in RO stai asa trebuie sa ai catgoria E si ateatate, ce or fi alea ei stiulaughing
Nu, aici e simplu, ai permis profesionist, este o singura categorie, anume B cu ala mergi si pe autobuz si pe tir si pe orice masina care circula pe sosele.
Cu C aici esti amator, dar poti conduce tir, autobuz, ARV, doar familia ta, nu transporti calatori si doar daca o fcai pentru tine personal si nu pentru bani.

Un exemplu, eu am o ferma si am nevoie sa duc ceva baloti, sau o alta masina undeva, la alta locatie.Pot sa iau un TIR, cu permisu pentru amatori si sa conduc pe sosele sa imi fac treaba.
Sau iau un autobuz tot cu permis amator si ma duc cu familia de 12 persoane in vacanta, este cit se poate de legal.

Dar daca vrei sa te angajezi pe autobuz, ori sa conduci tiru pentru companiii care cu asta se ocupa nu mai merge.
Asa e legea aici.

Deci atestate, cacaturi, C+E si cate mai sitn pe acolo, aici nu exista asa ceva.
De aia ma mirai ce atesta, ce flota, aici Uber nu au ei masinile lor ca tu sa le conduci masinile, ca Uber nu e companie de taxiuri, in m, omentu cand deja ai tu masinile tale, vorbim de companie de transport, de taxi, nu mai e Uber.

Uber e unu care sta la el acasa, iar tu cu masina ta personala lucri pentru el laughing banii care se fac, merg la ala care sta acasa, apoi din aia iti da si tie un procent laughing
Daca pe ala la dus capu asta e, omu asa face milioane.

Eu nu am spus ca conduci masina ta sau masina altui fara permis, am spus eu asa ceva? Ciyteste cu atentie ce am spus.
Am spus ca Uber nu face contracte, nu trebuie atestate, cel putin eu asa stiu ca e pe aici.
Daca la voi e altfel, banui ca asa or fi legile acolo, dar pe aici imn SUA cum am spus nu te vede nimeni la fata, nici tu nu vezi pe nimeni la fata. dec it pe clienti cand vei merge sai duci unde au nevoie.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Încearcă tot ce se poate încerca, în timp vei afla singurel ce e mai avantajos

| Pubexpresssrl a răspuns:

La pfa deoarece ești obligat sa plătești impozit ca și cum ai fi angajat.
La flota la fel.
Avantajul este ca te scoți cu bonurile te de contezi la flota se decontează ala