| Anoniq a întrebat:

Am o problema, nu pot sa platesc factura la Digi online direct pe site-ul lor, pana acum nu era nicio problema, dar imi da ceva eroare si ieri am incercat si da, am bani pe card.

12 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Reia plata intr-o oră, două

| Anoniq explică (pentru sierra1):

Si ieri am incercat si nu a mers, nici azi

| sierra1 a răspuns (pentru Anoniq):

Ai ajuns până la a-ți trimite codul prin sms?

| Anoniq explică (pentru sierra1):

Cand am incercat prima dată, am bagat codul primit si de atunci am aceeasi eroare

| sierra1 a răspuns (pentru Anoniq):

Poate ai achitat deja, vf balanta cont

| Anoniq explică (pentru sierra1):

Nu pot, numai daca ma duc la un bacnomat, dar stau la sat...sunt la ing si nu imi permite sa verific de pe app numai daca activez ceva optiune la banca, dar nu am timp momentan

| sierra1 a răspuns (pentru Anoniq):

" | Daggsvs explică : ...nu am timp momentan"

ok

| Anoniq explică (pentru sierra1):

Am mai spus, stau la sat, nu am mijloc de transport

| Anoniq explică (pentru sierra1):

Pe site-ul lor, imi arata ca este factura, dar nu e achitată

| cfrtobias a răspuns:

Pai ce eroare?

| Anoniq explică (pentru cfrtobias):

Spune sa reincerc peste 10-12 secunde si sa verific informațiile legate de card... Toate sunt introduse bine, le am verificat

| kevin9 a răspuns:

Ce fel de eroare?