Nu te plătește la oră. Plătește în funcție de câte comenzi ai. Dacă ai comenzi multe, ai și bani. Nu ai comenzi, nu ai nici bani. Pe lângă asta, ești sigur ca vrei sa te bagi? Pentru contract va trebui sa plătești și comision, iar acest comision îl face fiecare firmă în parte. Tu nu vei lucra pentru glovo, vei lucra pentru firma parteneră glovo. Acum depinde de fiecare în parte, criteriile sunt diferite. Unii percep și taxa pentru a-ți vira contribuțiile la stat care este vreo 50 RON. Eu când am vrut să mă bag, am dat peste un papagal care îmi cerea sa ii dau bonuri de benzină. Nu știu pentru ce. Am renunțat atunci când am constatat ca în mare parte lucram pentru ei și nu pentru mine. Ei sa îți perceapă taxa pe ghiozdan, garanție vreo 100 și ceva de lei. Însă garanția pentru mașina sau bicicleta curierului, pentru el nu are relevanță. Și apoi comisionul pentru contractul de muncă, o mare porcarie. Țin minte ca pentru un contract de 12 ore comision era 900 lei. Calculează și tu spune dacă merita. Cică poți încheia contract de 2 ore comision fiind mai mic și muncești cât vrei, dar ce sa mai zic? În opinia mea Glovo este o mare frecție la picior de lemn.
Poate net voiai zice
Depinde cum te misti. Daca te misti repede iei 100lei net. Daca te misti incet iei 100lei brut.
Daca era glovo profitabil era plin peste tot de glovo
eu cred ca nu prea merita
incearca
ca sa ai propria convingere
dupa hai sa ne convigi sa venim si noi, eu sunt primul