| Girly97 a întrebat:

Ar fi vreo diferenta intre ordinele de plata depuse la ghiseul bancii si cele depuse prin aplicatiile bancare mobile?

4 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Pe scurt: nu.

| NLS a răspuns:

In Germania exista diferente, si nu e vorba doar ca Überweisung-urile pe care le trimit prin intermediul online banking-ului sunt prelucrate putin mai repede, pentru ca nu sunt trimise la sediul băncii din orasul meu, ci la resedinta de judet.
Insa diferenta nu e totusi mare.
Celalalt punct e mai important pentru mine, pentru ca te poate scuti de multe neplaceri si nervi (cel putin in Germania, in Romania poate se intampla manual) :
Am completat un ordin de plata si l-am depus la ghiseu.
A fost trimis lunea la judet, unde a fost citit prin intermediul calculatorului.
Mi-a interpretat o litera a unui cod de validare la WizzAir, ca fiind H in loc de N.
Codul a ajuns gresit la Wizz, banii mei le intrasera in cont, dar nu au fost atasati comenzii.
Abia peste 4 zile am observat ca banca mi-a gresit acel cod.
Am sunat la Wizz, au zis ca ei nu pot face nimic, e greseala bancii.
Si cu banca am avut mult de luptat pana sa recuperez banii.
Intre timp am fost nevoit sa comand (prin banking online de data asta, ca isi revenise aplicatia, prima data nu pornea din cauza unui update nereusit) alt bilet, ce la distanta de 8 zile de comanda initiala, a costat fix dublu.

In afara de asta, nu exista nici o diferenta.
Ah, gresesc.
E mult mai confortabil ca timp si organizare sa fac totul online.
Pentru ca traficul si parcarile sunt cum sunt...
Totul e sa ai grija de telefonul sau tableta de pe care faci tranzactia, sa iti setezi o parola solida atat pentru aplicatie, cat si pentru aplicatia TAN (generatorul de validare a tranzactiei).
Si sa nu pastrezi aceasta parola pe respectivul dispozitiv.

Răspuns utilizator avertizat
| helpforyou a răspuns:

Sunt ceva diferente, dar cea mai importanta sunt comisioanele. La ghiseu sunt mai mari.