Acum e si faptul ca multi nu mai ies pe strada din cauza ca le e frica de covid, daramite sa circule si cu taxiul. Dar, si in afara de lucrul asta mai este si faptul ca publicitatea online este mult mai bine targetata. Dam o gramada de informatii despre noi prin cookie-urile de pe site-urile pe care intram, prin lucrurile pe care le postam pe retele de socializare, prin paginile la care dam like sau follow sau pur si simplu prin continutul postat de altii caruia ii acordam atentie mai multa sau mai putina. Cunosc persoane in varsta care nu au avut niciodata internet pana sa inceapa vaccinarea pentru covid. Cand a inceput vaccinarea si-au bagat internet ca se programeze si pe urma au inceput sa-l descopere si n-au mai renuntat la el. Daca publicul tinta e mai in varsta poate o optiune buna ar fi si o reclama tv. Daca alegi bine postul tv si emisiunile/ serialele/ filmele in cadrul carora sa apara reclama cel mai probabil o vor vedea destul de multi sau e si varianta mai ieftina de reclama intre emisiuni.
Și când te gândești ca am băgat 100 de euro ca prostul pe reclame în taxiuri ai mare dreptate, mai bine pe Instagram
Era asa o părere, pe vremea exista reclama doar pe strada sau ziare acum totul e online, mâncarea și toți, ne digitalizam