Nu la asta ma refeream, ci la faptul ca pot fi pregatita oricand pentru o situatie neprevazuta. "_
Tu pui numai intrebari despre panica si paranoia pe site ul asta
Nu te suna nimeni, dar iti blocheaza automat contul/cardul de pe care se fac operatii suspecte.
Banca NICIODATĂ nu te sună noaptea. Băncile au un program de lucru ce se sfarșește la ora 17, după această oră, nu mai este nimeni la bancă care să te poată suna. Dacă ai primit un astfel de telefon si ai oferit acestei persoane imformatii comfidentiale, trebuie sa suni banca, sa le spui situatia, si sa te ajute sa securizezi acontul, inainte ca persoana ce ti-a luat informatiile să le poată folosii împotriva ta.
Nu pot sa-ti raspund la asta, dar pot sa-ti spun ca daca e frauda, e usor sa-ti dai seama. Pur si simplu nu oferi informatii secrete prin telefon daca iti cer - pentru ca banca nu iti va cere asa ceva.
Daca banca te suna, ei vor folosi numele tau.
Mai asteapta alte raspunsuri care poate sunt mai potrivite.
Ai grija.
Banca nu te suna indiferent de tranzactiile tale.
Ce poate sa faca banca este sa blocheze tranzactia sau ce poti sa faci tu este sa incerci sa cresti securitatea contului prin diverse metode ( 3D secure, SMS, etc)
Banca m-a sunat când am utilizat cardul în străinătate ca sa confirme ca sunt eu. Dar niciodată noaptea.
Banuiesc ca este ok atunci pentru ca noaptea chiar nu pot raspunde la telefon. Totusi, abia mi-am deschis primul cont bancar anul trecut si am si primul card. Ma tot intrebam ce sa fac in caz ca noaptea se intampla ceva cu contul meu? De exemplu daca noaptea cineva cumpara de pe net folosind datele cardului meu sau ceva de genul asta. Am activat "SMS Alert" asa ca imi va fi foarte usor sa depistez fraudele.
Banca nu prea, insa te poti trezi cu Politia la usa
http://www.avocat-mihaela-sava.ro/infractiunile-cibernetice/