| AlwaysMe a întrebat:

Am 18 ani si as vrea sa stiu unde as putea gasi ceva de lucru in Petrosani/Vulcan in HD? Mentionez ca inca sunt eleva si as prefera ceva de la ora 15:00 incolo.....Multumesc happy

4 răspunsuri:
| VadTot a răspuns:

Oau scuza ma ca poate te voi jigni si mai ales orasul unde locuiesti! Dar totusi cum poti avea o asemnea pretentie!? Unii sau poate chiar foarte multi si ar dori sa si gaseasca de munca sa munceasca si toata ziua doar sa aive un loc de munca iar tu ce doresti sa lucrezi si de la ora 15 ...ma faci sa rad pe cuvintul meu! Nu locuiesc in Petrsani ci in Bucuresti si nu mi gasesc macar un loc de munca iar tu vrei sa muncesti de la ora 15? M-ai facut sa rad in hohote si unde chiar in Petrosani! Esti de coma serios! Sigur locuiesti in Petrosani? Acolo te ai nascut? Acum serios parca ai sta acolo doar de trei zile de parca nu ai stie unde locuiesti? In fine, nu vreau sa fiu prea dur cu tine si imi cer mii de scuze de jigniri si ca te am luat in ras poti sa ma injuri si cum vrei tu sa ma faci o merit! Dar te rog din toata inima si din tot sufletul meu asa cum crezi tu ca l am! Daca ti gasesti ceva de munca cu acest program care l doresti sa ma anunti si pe mine! Te rog din toata inima si iti promit ca te premiez cu un buchet de flori! ok? Te rog sa nu ma uiti~~~~! Ps.; Mult Succes! ai nevoie si mult noroc! Cine stie poate eu am o parere prea urita despre orasul petrosani doar de la tv.eu stiam ca acel oras de cind cu minerii care au disparut...""Petroasani ul aproape ca este pustiu!?

| BIOO a răspuns: