| Andreeeea1999 a întrebat:

Bună. Am avut un cont de revolut (standard), pe care am încercat să mi-l închid. Am parcurs toți pașii în acest scop, iar la final trebuia să primesc confirmarea pe e-mail, dar nu am primit nimic. Ca să fac un test, am încercat să accesez din nou contul, dar scrie "parolă incorectă", iar dacă dau pe "am uitat parola" nu îmi mai recunoaște fața. Până la urmă s-a finalizat sau nu închiderea contului?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Asta nu avem de unde sa stim noi, doar tu poti suna la revolut si clarifica situatia, ca de ai restante si nu ai achitat complet ce ai cheltuit pe acrd, contul nu se poate inchide.

2 răspunsuri:
| Andreeeea1999 explică (pentru Violleta2022):

Nu am avut restanțe. Prima dată când am încercat să îl închid, nu m-a lăsat deoarece mai aveam câțiva lei în cont, dar după ce mi-am transferat banii, automat m-a lăsat să trec mai departe. Am rugat un prieten să verifice dacă lui îi mai apare contul meu, și da, e acolo. Am zis să încercăm să transfere bani, să vedem ce se întâmplă, dar nu s-a putut. Pur și simplu nu se mai poate apăsa butonul de transfer. Deci, dacă datele mele personale nu mai sunt recunoscute, iar bani nu se mai pot transfera în cont, înseamnă că totuși, nu mai e activ... Dar nu înțeleg, atunci de ce mai apare. Am încercat să iau legătura cu ei, nr de tel pe care l-am găsit, spune că e incorect, am trimis și un e-mail la support@revolut.com, dar nu am primit răspuns.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Andreeeea1999):

Contul inca apare fiindca este un cont bancar care nu poate fi sters, deoarece legal trebuie sa existe pentru urmatorii 20-30 de ani, cu toate tranzactiile facute prin el, doar ca nu mai poate fi accesat din motive pe care le poti afla numai de la suportul revolut.