| GandacelScumpicel a întrebat:

Buna.Am făcut un cont la ING in octombrie(din acela pentru student,fara comisioane), și luna asta o să îmi bage comisionul pentru administrarea de cont.Eu nu am folosit contul deloc și acum vreau sa îl închid,și am încercat de mai multe ori din aplicație și mereu îmi spune că serviciul este indisponibil.A mai pățit cineva așa? Când îmi cere parola presupun că se refera la parola care o are și aplicația, nu? Mulțumesc anticipat!

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Contul il inchizi doar la banca, nu din aplicatie.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai suna la ing si te lamuresc ei

| RoCkKiD a răspuns:

Din aplicatie poti sa inchizi doar anumite conturi deschise dar nu poti sa inchei contractul cu banca. O sa trebuiasca sa te duci fizic la banca pentru a cere inchiderea tuturor conturilor si ca sa ti le inchida va trebui sa platesti ce ai de platit.

| GandacelScumpicel explică (pentru RoCkKiD):

Chiar acum am fost la ei, am spus să îmi închidă tot, și mi-a spus că le dă eroare și că să încerc din aplicație, dar mie și acolo îmi dă eroare.Si nu am nimic de platit la ei, mă gândesc că probabil din cauza că nu am făcut nici un transfer cu ei îmi dă eroare, dar nu știu ce să zic.

| RoCkKiD a răspuns (pentru GandacelScumpicel):

Nu ii lasa se te plimbe dintr-o parte in alta. Daca nu merge e problema lor, ei sa o rezolve. E posibil sa fie ceva eroare din sistem dar nu e treaba ta sa le rezolvi erorile.
Tu le zici ca vrei sa iti inchida contul si ca e treaba lor cum o fac.