| GandacelScumpicel a întrebat:

Buna.Am făcut un cont la ING in octombrie(din acela pentru student, fara comisioane) și luna asta o să îmi bage comisionul pentru administrarea de cont.Eu nu am folosit contul deloc și acum vreau sa îl închid și am încercat de mai multe ori din aplicație și mereu îmi spune că serviciul este indisponibil.A mai pățit cineva așa? Când îmi cere parola presupun că se refera la parola care o are și aplicația, nu? Mulțumesc anticipat!

10 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca tu nu ai folosit deloc cardul ING poate ca ti l au dezactivat, intrii in contul tau de pe calculator daca ai instalata aplicatia ING Banking sau pe telefon, daca iti cere parola este aceiasi parolă cu care te conectezi tu pe internet cu care te loghezi, cand bagi cardul ING in bancomat nu trebuie parolă acolo pui pin, de ce ai mai facut cont la ING din moment ce nu folosesti cardul niciodata? Ei i ti i au comision de administrare indiferent ca il folosesti sau nu, iar daca vrei sa inchizi contul definitiv mergi la sediul ING din calea victoriei si vorbeste cu cei de acolo, daca fetele acelea i ti vor da flit cere sa vorbesti cu directorul băncii si spune i cum se poarta angajatele cu clientii, si o sa zboare alea de acolo le concediaza, ele trebuie sa fie amabile cu clientii nu acre si prost dispuse ca nu te duci acasa la ele, banca este o institutie publică si ele au obligatia de a te ajuta nu de a te certa.

| GandacelScumpicel explică (pentru CristiDinBucuresti):

A fost o chestie, aveam de făcut practica pentru facultate, m-a trimis profesoara la ei și directoarea agenției mi-a spus că dacă nu îmi deschid cont de student la ei nu mă primesc in practică, și eu nu aveam unde altundeva sa mă duc așa că nu am avut de ales.Ma gândesc că dacă îmi dezactivau contul nu îmi mai apărea în aplicație și îmi spunea și fata acum când am fost la ei că l-au dezactivat, că probabil le apare în sistem

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru GandacelScumpicel):

Nu til dezactiveaza nimeni fara acordul tau, tu trebuie sa mergi la sediul din Calea Victoriei cu buletinul original si copie si sa soliciti in scris dezactivarea contului, ei i ti vor da un formular si tu scrii: Domnule director subsemnatul numele tau adresa din buletin serie numar buletin solicit dezactivarea cardului, si fetele de la banca după ce completezi cererea o semnezi cu data la care mergi de exemplu maine 15 martie 2023, ele i ti vor taia pe loc cardul cu o foarfeca si gata l a dezactivat si i ti inchid pe loc contul sau in 7 zile lucratoare, oricum te vor anunta ei prin emai ca pe cererea pe care o faci treci numar de telefon adresa de email si te vor suna sau vei primii mail cu data la care cardul tau numai este activ. Deci du te maine numai sta degeaba ca platesti aiurea bani, esti fată sau baiat ce varsta ai?

| mihai69 a răspuns:

Teoretic, închiderea unui cont în lei de la Ing se poate face și din aplicație; dacă nu merge, suni la numărul de telefon pentru servicii clienți.
Tot teoretic, ar trebui să te deslușească ei.
Dacă nu și nu - nu prea ai încotro, va trebui să revii la agenția unde ai deschis contul și să stai pe capul lor până rezolvă problema. Altfel, le explici că ANPC-ul nu este la fel de răbdător ca tine...

| Lioana a răspuns:

Mergi la banca si spune-le ca nu pleci de acolo pana cand nu iti inchid ei contul. Nu-i lasa sa te trimita la aplicatie ca doar vor sa scape de tine. Dezinstaleaza aplicatia si spune-le ca nu o mai ai. Spune-le ca nu te intereseaza erorile lor de sistem si ca tu vrei o hartie doveditoare a cererii tale de inchidere cont. Sa ai un numar de inregistrare cerere. Dupa asta nu mai au dreptul sa-ti ceara nimic. Sa se descurce ei cu erorile lor de sistem.

| Sophieka a răspuns:

Iti e greu sa socializezi, sa fi un om in societate si sa mergi la un punct ING sa le spui sa iti inchida contul?

| GandacelScumpicel explică (pentru Sophieka):

Uite chiar am fost la agenția unde am deschis contul și mi-au spus că le dă eroare și m-au trimis acasă să încerc din nou din aplicație, deci la ei am fost degeaba.D-aia am și întrebat, din moment ce ei mi-au dat cu flit in agenție, normal că îmi e 'greu' sa merg in agenție.Si daca o sa vrei să îmi spui să merg la alta sucursala, am incercat și asta și acolo mi-au spus că nu pot închide decât unde am deschis contul?

| anonim_4396 a răspuns (pentru GandacelScumpicel):

Mai mergi încă odată în agenție, poate nu au înțeles prea bine

| GandacelScumpicel explică (pentru anonim_4396):

Eu le-am spus clar că vreau sa nu mai am nimic deschis la ei,că vreau sa închid tot, fata mi-a spus ok(mi-a spus că deja m-am plictisit de ei deci a înțeles că nu mai vreau cont la eilaughing ), mi-a cerut buletinul și după mi-a spus că în sistem îi dă eroare, după mi-a spus că să merg acasă și să mai incerc din aplicație, dar aplicația da in continuare eroare.O sa mai merg o data mâine, dar mă gândeam că poate nu bat drumul degeaba și să mă trimită iar acasă.

| Sophieka a răspuns:

Daca asa sta treaba si sunt nemernici, poti sa le spui ferm ca nu pleci din sucursala pana nu iti inchid contul si ca nu e problema ta ca este eroare la ei.

Daca nu accepta astfel, poti apela protectia consumatorului sau poti sa le spui ca ii dai in judecata... Atunci nu vor mai comenta prea mult, si daca totusi o fac, ori chemi protectia consumatorului (gasesti nr pe google), acolo suni, de fata cu ei, ori poti apela un avocat... Poti cauta pe net un avocat civil care este renumerat doar daca procesul este castigat de catre el, si renumeratia o primeste de la cei pe care i-a dat in judecata.

Pentru asta iti recomand sa te interesezi fie pe un grup de Facebook de avocati sau pe un site juridic. Sper sa nu gresesc, asa stiu ca pentru procese civile, exista avocati care te pot ajuta fara onorariu si isi primesc suma de bani dorita de ei (intr-o oarecare limita) doar daca castiga instanta.