| Aziza1000 a întrebat:

am primit o comanda online fara factura. Cand i-am sunat, domisoara de la relatii cu clientii mi-a raspuns sec ca o va trimite scanata pe email. O factura scanata nu este relevanta, nu are nici o dovata legislativa, nu? Daca nu primesc nicum factura si chitanta ce este de facut?
Multumesc!

3 răspunsuri:
| stlucian a răspuns:

NU TREBUIA SA PRIMESTI coletul/comanda! Fara bon fiscal, factura, bon distribuitor(curierat) nu mai ai nici o garantie asupra produsului. sad

Nimeni nu stie cand ai primit produsul ca sa intre in vigoare garantia.

Dar poate ai noroc. Cere la firma respectiva sa-ti trimita un e-mail cu comanda ta(ar trebui sa te aiba in baza de date)care sa confirme plata/data/livrarea(prin cine?)etc. si cam tot ce tine de cumpararea produsului.
E dreptul tau de consumator sa ceri aceste relatii!

| Aziza1000 explică (pentru stlucian):

Am comandat de pe un magazin online, am contul online din magazin si chiar si un email doar de livrare a produsului. Am mai comandat online dar niciodata nu m-am lovit de asa o problema. Am tot insistat azi la telefon si prim email sa vad factura aia macar scanata de la ei, dar nimic..tot au zis da da...si mi-ai trantit faza cu: daca nu sunteti multumit de produs il puteti returna. "Pai cui sa ii returnez, cum imi recuperez eu bani de la voi fara nici un fel de dovada ca am cumparat de la voi? Il trimit inapoi si ma aleg si fara produs si fara bani, de unde am eu singuranta legala ca imi veti returna banii?"
Nici macar certificatul de garatie de 2 ani nu are o stampila sau data pe el. Sunt foarte suparata. De produs sunt multumita, dar daca se strica ceva in urmatorii doi ani, de ce sa nu am parte de garantie? ce garantie fara stampila sau fara factura macar?
Am sa astept inca o zi acea factura, adica pot trimite coletul intr-o zi, dar sa scaneze o hartie si sa trimita email le ia 2 zile... mhh. daca nici maine nu primesc, poimaine merg la garda financiara si la protectia consumatorului. Daca las asa tara asta se va duce de rapa, si ne va lua pe toti de prosti, vom plati pentru ceva fara sa avem drepturi.
Mama mea are o prietena care lucreaza la garda financiara, daca nu se va rezolva pe cale amiabila, cred ca am sa apelez la ajutorul prietenei de familie, asa ca trebuie sa faca si ea un ban happy

| stlucian a răspuns (pentru Aziza1000):

La protectia consumatorului pentru inceput.Tot acolo o sa primesti si informatii despre pasii care trebuie urmati legal.

http://consumatoreuropean.ro/drepturi/online-shopping/

Mai departe vezi tu ce e de facut.Succes :-bd