Esti prea panicat. Aici e problema.
Tu nu esti la cheremul lor, sa faci ce iti spun. Trebuie sa le vorbesti frumos, atata tot.
Modul in care trebuie sa le spui sa aiba putina rabdare trebuie sa fie amabil.
Un simplu "imediat, asteptati putin" sau "imediat, rabdare va rog" e sufiecient sa calmeze orice bou.
Legat de rest, e o tehnica pe care ti-o zic acu:
Daca un client iti da 100 de lei si ce cumpara va costa 47, atunci tu trebuie sa ii dai de la 47 lei pana la 100.
Adica gen 47 de lei plus 3 lei ca sa ajungi la bancnota de 50 si dupa aia ii dai o bancnota de 50. In total 53 de lei.
E simplu. E ca si cum continui de la cheltuiala lui restul pe care trebuie sa i-l dai.
Cat am lucrat drept lucrator comercial/casier faceam zilnic asta.
Trebuie doar sa fii amabil cu ei si sa te impui intr-un mod placut si sa dai corect restul.
Scapa de panica.
Bafta
La magazinul ăla nu ai și casă de marcat, care-ți calculează automat restul? Sau în cel mai rău caz, îți iei un banal calculator.