| vallydboy a întrebat:

Buna la toti mi s-a intamplat un caz... groaznic cu cei de la romtelecom...sa va spun: eu am facut contract cu ei in 7-8-2011 contract pe 2 ani si trebuie sami expirea pe 8-8-2013 si sa vedeti si sa nu credeti prin august-septembrie primesc un telefon de la ei cu o anumita oferta daca vreau sa-mi maresc viteza si +100 min natioanale tot in acelasi tarif si prin ianuarie 2013. ma gandesc sa sun sa vad cand imi expire contractu si restante de plati ale facturi un operator imi spune ca mai am 30 lei restanta si contractu imi va expirea in 6-7-2014 apoi cand am auzit., domnule eu am incheiat contractu in 2011 si trebuie sami expire 2013 si mi-au zis ca pentru ca am activat oferta acea miau bagat un pe gat sa ma aiba ca client si mie nu mi-au dat explicati cu oferta adica santaj curat Si au zis ca nu mai pot face nimic trebuiau in 15 zile. sa renunt eu la ofertat dar mie nu mi s-a spus asa ceva. Va rog frumos ajutati-ma

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Contract prelungit automat, bazat pe faptul că nu ai ştiut să le tai macaroana când trebuia. Asta este, mai este până în 2014. Dacă aveai înregistrarea discuţiei puteai merge la OPC, motivând că nu ţi s-a spus că asta înseamnă şi prelungirea contractului. Fără aşa ceva orice ai spune este inutil.

| lucian_2018 a răspuns:

Din pacate si parintii mei au contract cu cei de la romtelecom.
Dupa expirarea contractului, trebuie dat in scadere cu o perioada de timp inainte sa expire altfel iti prelungeste automat contractul cu 1 an de zile.

| Lional a răspuns:

Daca discutia cu operatorul a fost inregistrata si daca stii sigur ca nu ti-au spus de prelungirea contractului, poti sa le ceri inregistrarea si pe baza ei sa le faci lor o cerere. Daca ei tot nu vor vrea sa iti anuleze prelungirea, poti merge la OPC.

Pe de alta parte, daca nu poti face dovada clara ca nu ti-au spus, nu prea ai ce face.