| ionutdavid8887 a întrebat:

Bună! Mereu m-am întrebat dacă recenziile rele de pe Google ale firmelor de curierat sunt pe bună dreptate sau sunt doar recenzii date de oameni care nu au scris adresa corectă, număr de telefon incorect, etc și se așteaptă să le fie livrat coletul. Sunt de acord că firmele de curierat fac și greșeli, dar înclin să cred că și clienții nemulțumiți contribuie la a nu le fi livrat coletul, prin a nu scrie adresa corectă, număr de telefon, ș.a.
De fiecare dată când am comandat produse de pe internet, mi-au fost livrate în timp util, atât timp cât am pus adresa corectă și nr. tel. corect. Voi ce credeți? Vina exclusivă a firmelor de curierat sau vina ambelor părți (clienții și firmele de curierat)?

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu exista reviewuri pe net la ceva anume care sa fie mereu 100% subiective. Mereu e cate unul care e nemultumit de ceva oricat de ireal ar fi. Spre exemplu la un hotel vechi de 100 ani cu 1 etaj era unul care se plangea ca nu exista lift si a dat nota 2 pe booking. La fel si la firmele ce curierat. La fel si la restaurante etc etc etc

| sonya a răspuns:

Unele sunt, altele nu. De multe ori se dau recenzii false, prieteni, oameni platiti etc. de aceea trebuie sa citesti multe si sa incerci sa inveti aa faci diferenta. Acum nici daca sunt unele recenzii mai slabe nu inseamna ca e totul slab.
Succes!

| Mo67 a răspuns:

La mine la munca curierul de la sameday vine dupa ora 17 cand eu inchid la 17. Nu suna doar da beep. Daca–l suni imediat, nu mai raspunde si primesc mesaj ati fost contactat pentru etc etc.
Nu am postat nicio recenzie negativa doar evit sa mai folosesc firma respectiva si am rugat clientii sa-mi trimita cu alta firma.
Cargus se comporta exemplar la fel si Fan.