Este absolut imposibil sa iti spunem care vor fi costurile pentru o colaborare cu o brutarie/patiserie deoarece depinde foarte mult de brand-ul pe care il alegi ( firma partenera ), de cantitatea de marfa pe care o cumperi de la ei zilnic, de serviciile pe care le doresti din partea acestora, de tipurile de produse alimentare pe care doresti sa ti le prepare iar lista poate continua. Nu as alege sa bag si sandwich-uri intr-o cafenea atata timp cat n-ai nici buget si nici spatiu. As merge initial pe bauturi racoritoare expuse in frigidere tip vitrina frigorifica ( cola, fanta, sprite, energizante ) si intr-un spatiu mic as pune cookies de mai multe feluri cu diverse topping-uri. Sfat, cei de la cocacola iti vor aduce o vitrina pentru bauturi GRATIS atata timp cat accepti sa pui in ea DOAR bauturile ce se afla sub emblema lor ( au mai multe sortimente ). Altfel, o astfel de vitrina te costa peste 2000 de lei din ce stiu la ora actuala.
Tu ai nevoie de produse carora sa le poti pune adaos ft mare sa poti supravietui in contextul economic actual. Daca vei incerca sa cumperi sandvich-ul si dulciuri de la alti furnizor, vei pune un adaos modic ca sa nu para produsele ft scumpe si cand vei trage linie s-ar putea sa fii dezamagit de castig. Poti colabora chiar si cei de la 5togo, iti pot da sandwichuri si dulciuri.
O varianta ar fi sa te trezesti cu 2 hr inainte de deschidere si sa pregatesti briose si sandwichuri, o cantitate mica, chiar daca se vor termina repede, atat vei rula pentru inceput. Iar daca iti cumperi niste sos pesto, mortadella si niste chifle de la o brutarie ai facut un sandwich premium chiar tu. Mult succes!
Într-adevăr, dacă spațiul tău este limitat și nu îți permiți să pregătești dulciurile sau sandwich-urile în locația ta, cea mai bună opțiune este să găsești un furnizor. Costurile pot varia în funcție de furnizor și de cantitatea pe care o comanzi, iar în general poți obține prețuri mai bune la cantități mai mari. Dacă bugetul tău este redus, poți explora colaborări locale cu producători mici sau să te concentrezi pe promovarea experienței și a serviciului oferit în locația ta.
andreiscripcaru întreabă: