Luni mergi la banca si cere extras de cont ca sa vezi ce suma ai sau ai avut in cont si intreaba i pe ei ce este cu tranzactia aceea, ei stiu cel mai bine, daca tu ai dat cuiva din familie numarul cardului tau atunci poate altcineva are acces la contul tau si cere bani in numele tau.
De ce ai deschis linkul primit?
Doar simplu fapt ca l-ai deschis ai confirmat tranzactia!
Nu ai fost sfatuita sa NU accesezi banca prin linkuri primite pe email sau prin mesaje?
Nu mai folosii aplicatiile de pe telefon daca nu esti capabila sa faci diferenta intre mesaje spam si scam, ca banca nu-ti av trimite niciodata mesaje cu asemenea intrebari.
Singura le dai hackerilor ocazia sa-ti scoata banii din banca, fiindca ti-ai pus parola si ID-ul in linkul lor.
Operatiunile bancare trebuiesc facute de pe computer, nu dupa telefon si in nici un caz in linkuri primite pe telefon, ca asa ramai cu contul bancar gol.
Nu am accesat niciun link! Am primit notificare din aplicatia Bt Pay 24 daca accept tranzactia atat.
Cineva ti-a furat datele cardului, sau le-ai bagat tu pe un site dubios. Suni in call center, le explici situatia, o sa iti dea un card nou si banii inapoi.
Sau mergi luni la banca, o sa iti dea un card nou si banii inapoi.
Nu mai dispera atat ca fraude se intampla in fiecare zi si banii din banca sunt asigurati
Credeti ca mai primesc banii inapoi? Cu toate ca tranzactia a fost efectuata?
Probabil, a fost ceva site care a aflat datele tale bancare printr-un mod anume. Încearcă să mai suni la bancă asta dacă la call center e non stop, sau pana la o anumită oră și să ceri detalii despre tranzacție. Sigur și ei te vor putea ajuta, ca să rezolvi intr-un fel situația pana luni. Le poți cere să faci refuz de plată.
Ai sunat la ei? Iar ei ți au spus ceva despre aceste lucruri, despre tranzacție? Sau ți a zis că până luni nu mai poți face nimic?
Nu poți să blochezi, suma tranzacționate din aplicație?
Nu-mi raspunde nimeni..am sunat, nu raspunde nimeni.
Mai încerca să suni până îți răspunde cineva. Ai sunat la numărul corect nu? La numărul de call center de pe site ul lor care spune că e non stop... ( eu nu sunt la banca Transilvania, însă am întrat pe site ul lor și am găsit acolo numărul de telefon ). Iar acolo ceri detalii despre tranzacție. Normal, ar trebui să primești banii înapoi. Mai ales dacă se poate face refuz de plată.
Însă dacă ai dat numărul cardului cuiva, sau ai adăugat datele cardului pe un site care este nesigur este greșala ta. Din păcate, se întâmplă tot mai multe cazuri de genul, de fraude.