| anaraffaella a întrebat:

Sunt reprezentant Oriflame de putin timp si vineri am plasat comanada insa nu am primit nici un e-mail de confirmare a facturii. Daca nu primesc e-mail cu factura iseamna ca, comanda nu a fost inregistrata si nu voi primii produsele?

Răspuns Câştigător
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună iar.
Atunci întreabă consultatul la care ai trimis comanda, posibil să nu fi văzut. În mod normal trebuie să-ți vină un e-mail cu comanda plasată în sistemul de facturare.
Pa, pa.

4 răspunsuri:
| PetreConstanta a răspuns:

Nu neaparat - a adormit aia de la preluare comenzi

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Unde ai plasat comanda? Ai cont pe site?
Vorbește cu cine te-a înscris să verifice starea comenzii ca să nu te trezești că o comanzi de două ori.
Pa, pa.

| bianca a răspuns:

Buna!
nu vrei sa fi reprezentant avon?

e mult mai simplu si mereu cineva iti sta la dispozitie

bianca. avonromania1@yahoo.com

te astept pe mess :*

| anaraffaella explică:

Comanda am trimis-o prin e -mail consultantului meu Oriflame.Nu am cont pe site.