| Usefulaid a întrebat:

Tin sa specific ca sunt studenta in anul 1 de facultate si as vrea sa fiu pe banii mei, un salariu bunicel. Stiu engleza la nivel de incepator, lucrez la perfectionare si n-ar interesa un job, cat se poate de faborabil...v as fi f recunoscatoare pentru ajurot

Răspuns Câştigător
| tpuuser999 a răspuns:

Daca incepi sa lucrezi din anul 1, n-o sa ajungi in anul 3... mai bine mai astepti un pic, si cand o sa fii in regula cu scoala si o sa mai ai loc si pentru altceva, poti sa incepi sa lucrezi part time ca reprezentant (Pepsi, RedBull, etc.), intr-un supermarket, sau intr-un call center (n-o sa rezisti mai mult de 1-2 ani, dar o sa fie un inceput bun).

12 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Am inteles, la engleza este incepatoare, adica necunoscatoare inca, dar cu romana cum stai? Ca, din ce vad eu aici, la fel de incepatoare ca si la engleza.

In cazul asta, ce fel de job vrei? Unul in care nu se vorbeste engleza si nu se scrie romana, nu?
Glumesc bineninteles!
Pai, cum nu ai nici un pic de experinta si nici o calificare si nici limbi straine nu cunosti iti mai ramen: joburi in agricultura, la gradinile de zarzavaturi, la serele de flori, la spalat vasele pe la gardinile de vara, la impartit pliante alaturi de copii de liceu si cam atat.

| Usefulaid explică (pentru Violleta2022):

Vai! Cata rautate! Noroc ca ma feresc cat mai mult de astfel de oameni... iti dai seama ca daca am scris n in loc de m sau alte litere tot asa ..este din greseala, nu ca nu as stii limba romana... mersi frumos pentru ajutor, macar nu am rautatea tawinking

| Usefulaid explică (pentru Violleta2022):

Stai linistita si vezi cu rautatea ta sa nu ajungi tu pe la gradina :*

| Violleta2022 a răspuns (pentru Usefulaid):

Oare ar trebui sa strig si eu: Vai, cate prostie!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ejobs
bestjobs
targuri de joburi
hipo

posibilitati sa iti cauti joburi sunt, trebuie doar sa vrei

| Usefulaid explică (pentru suntserios):