De regula ramane la tine doar un duplicat, celalalt il depui la compartimentul de impozite si taxe de la primarie, pentru a fi luat in evidenta la impozitul pe apartament.
Un contract de vanzare-cumparare de imobil se face si se semneaza in atatea exemplare (originale) cate persoane sunt implicate: cate un exemplar pentru fiecare vanzator si cumparator + 1 exemplar care ramane in arhiva juristului (notarului sau avocatului).
Daca tie ti s-au inmanat 2 exemplare, atunci probabil mai apare un cumparator langa tine, probabil sotul /sotia ta.
La ORICE institutie (CF, finante, evidenta populatiei etc.), cand se cere dovada proprietatii tale, tu le vei preda doar o COPIE a contractului, dar ti se va cere si prezentarea originalului pentru conformitate (pe care nu are nimeni voie s-o retina! ).
Exemplarul original este dovada ta asupra proprietatii. In caz de distrugere sau pierdere, doar juristul sau urmasul lui juridic are dreptul sa-ti elibereze o copie legalizata.
Da, E ok, puteai solicita si mai multe duplicate. Ai 2 in caz ca deteriorezi vreunul
Pai originalul la tine, si o copie la vanzator presupun, dar cred ca poti avea mai multe duplicate daca vrei, duplicatele sunt doar duplicate... e ok