anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU! Am dat o comanda pe eMAG si am anulat-o fiindca am gresit ceva la adresa. Sunt 4 produse dintre care la 2 mi s-au inapoiat banii (e platit cu cardul) dar acum mi-a venit mesaj spunand ca un produs este livrat in drum spre easybox. De ce l-a livrat daca eu am anulat comanda imediat ce am platit-o? Mi se pare urat avand in vedere ca trebuie sa stau pe drumuri pana la easyboxul din oras pentru un produs. Caut sa-i contactez cu un numar de telefon si nu gasesc. Produsul e din Carturesti, ar trebui sa sun la ei? (Inca imi arata ca este solicitata anularea dar ce sa anuleze daca l-a pus pe drum deja)

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Poata sa ti se para tie urat, dar sistemele electronice nu stiu cei ala urat sau frumos, ele doar proceseaza elecronic comenzile, cat pot ele de repede.

Eu zic sa ai rabdare, poate un produs nu a fost inca anulat...
Daca totusi a fost procesat, te vor anunta cand ajunge la easybox, ca sa mergi sa-l ridici, dar si plata pentru acel produs ti se va retrage din cont.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu trebuie sa te duci nicaieri.
Produsele neridicate din easybox se returneaza automat si tu vei primi banii inapoi.

| Holiday a răspuns:

Nu trebuie sa bati drumul la easybox. Daca nu e ridicat, produsul va fi returnat vanzatorului, iar tu iti vei primi banii.